أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۸۳۲۸
زمان انتشار: ۰۱:۴۰     ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
تصاویر زیبایی از خانه لوئیجی و کشتی‌های پرنده او را مشاهده می‌کنید.

به گزارش پایگاه 598، لاپلاس نوشت: ممکن است در فیلم‌ها، نقاشی‌ها و یا در خواب‌دیده کشتی‌هایی را دیده باشید که آن‌قدر سبک‌اند که بین ابرها شناورند. اما در خانه Luigi Prina می‌توانید آن را با چشم خود ببینید. کشتی‌ها در آنجا در انتظار هستند. ده‌ها کشتی در کنار هم که با نخ نایلونی آویزان شده‌اند. به نظر می‌رسد که رفتار خوبی دارند و منظم‌اند اما درواقع بی‌حوصله‌اند. کافی است چند قدم بردارید، کمی پنجره را بازکنید یا کمی بلندتر صحبت کنید تا حرکتشان را ببینید. اگر توسط امواج نامریی تحت‌فشار قرار بگیرند زنده و مواج می‌شوند اما آنها در جستجوی اقیانوس نیستند. آنها بالای سر ما پرواز می‌کنند و هرلحظه بالاتر می‌روند. لوئیجی آنها را در سفر بی‌باکانه خود زیر نظر دارد. اگر بیفتند آنها را برمی‌دارد تعمیر می‌کند و همیشه از آنها مراقبت می‌کند.

لوییجی 83 ساله است و 50 سال به کار معماری مشغول بوده است. او از کودکی عاشق هواپیما بود.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها