کد خبر: ۳۱۸۳۳۳
زمان انتشار: ۰۹:۲۹     ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
اخبار منتشر شده در فضای فوتبال کشور حکایت از آن دارد دوستان علی دایی برای در اختیار گرفتن مجموعه راه آهن در مزایده حضور خواهند داشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، مزایده باشگاه راه‌آهن فردا از ساعت 14 تا 16 در دادسرای شهید مقدس برگزار خواهد شد.

 

در حالی که شنیده می‌شود علی دایی و رفقایش در حال حاضر جدی‌ترین خریدار باشگاه راه‌آهن هستند، با خبر شدیم که راه‌آهن دو، سه مشتری دیگر نیز دارد و البته گفته می‌شود که حتی اگر در شرایط واگذاری راه‌آهن به تهران مهیا نشود آن وقت بحث انتقال این باشگاه مطرح می‌شود.

 

طبق اعلام مسئولان قیمت پایه برای فروش باشگاه راه‌آهن در این مزایده چهارده میلیارد تومان اعلام شده و البته اگر در مزایده اول شرایط واگذاری مهیا نشود، در دوره‌های بعدی مزایده، برنده راه‌آهن به بیشترین قیمت و بهترین مشتری واگذار می‌شود.

 

دوستان دایی که در اسفند سال 92 برای در اختیار گرفتن یک ساله باشگاه پرسپولیس پیشنهاد 40 میلیارد تومانی داده بودند و به دلیل عدم ثبت برند از کار خود پشیمان شدند، بعید نیست برنده این مزایده کم قیمت باشند!

 

محمد دایی با ابهام از حضور دوستان علی در مزایده باشگاه راه‌آهن پرده برداشت. او که گویا از این اعلام قضیه هراس داشت با تعلل گفت: «من هم چیزهایی از حضور نزدیکان علی در مزایده باشگاه راه‌آهن شنیده‌ام اما به صورت قطعی چیزی نمی‌دانم. من مسافرت بوده ام و به تازگی از تعطیلات برگشته‌ام.»

 

آن طور که در مورد ماجرای واگذاری راه‌آهن باخبر شدیم، اگر اهلیت برنده مزایده راه‌آهن در همان روز یکشنبه تایید شود، مراحل واگذاری برند راه‌آهن به برنده مزایده خیلی زود سپری می‌شود. خریدار باشگاه راه‌آهن با پرداخت چهارده میلیارد تومان برند این باشگاه را در اختیار می‌گیرد و پرداخت تمام بدهی‌ها به عهده مسئولان است و خریدار جدید راه‌آهن هیچ تعهدی برای پرداخت بدهی‌های این باشگاه برعهده ندارد.

 

به همین دلیل است که حمید استیلی به عنوان مالک قبلی باشگاه راه‌آهن در مورد مزایده روز یکشنبه و طلبش از این باشگاه صحبت می‌کند: «من هیچ برنامه‌ای برای شرکت در مزایده باشگاه راه‌آهن ندارم. آنقدر سری قبل در باشگاه راه‌آهن اذیت شدم که دوست ندارم در مزایده جدید این باشگاه شرکت کنم. ان‌شاء‌ا... هر اتفاقی که رخ می‌دهد باعث شود که طلب هفت میلیاردی ما هم پرداخت شود و بتوانیم طلب خود را بگیریم!»

 

هر چند که استیلی اعلام می‌کند طلب هفت میلیاردی دارد ولی آن‌طور که از زبان نزدیکان این پرونده شنیدیم، بررسی و حسابرسی‌های لازم در مورد طلب استیلی و رفقایش انجام نشده و منابع آگاه معتقدند که طلب استیلی اینقدرها نیست.

 

به‌هرحال مزایده باشگاه راه‌آهن روز یکشنبه برگزار می شود و اگر دایی جدی‌ترین خریدار این باشگاه باشد آن وقت مطالبات استیلی و رفقایش از پولی که دایی و رفقا می‌پردازند، پرداخت می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها