أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۸۳۳۴
زمان انتشار: ۰۹:۳۱     ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
احتمال بازگشت شماره 14 و کاپیتان تیم‌ملی به استقلال وجود دارد: «با توجه به اینکه آندو استقلالی است همچنان در فوتبال ایران اولویت اولش استقلال خواهد بود.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، احتمال بازگشت آندرانیک تیموریان به استقلال وجود دارد و شایعاتی در این خصوص مطرح است. سرمربی جدید هر کسی که باشد بعید به نظر می‌رسد کاپیتان تیم‌ملی را نخواهد.

 

حضور برادر و مشاور تیموریان در باشگاه استقلال به این شایعه دامن زد و شنیده می‌شود در این جلسه پیرامون بازگشت شماره14 هم صحبت شده است.

 

اما سرژیک تاکید می‌کند برای کار شخصی به باشگاه رفته بود و صحبتی درباره بازگشت آندو مطرح نشد: «زمانی که از باشگاه خارج شدم با هیچ خبرنگاری صحبت نکردم اما از قول من به دروغ مصاحبه نوشتند و حرف‌هایی را مطرح کردند که هرگز نگفته‌ بودم. برای انجام یک کار شخصی به باشگاه رفته بودم و ربطی به آندو نداشت. چند وقت پیش از طریق یک شرکت کاری برای باشگاه انجام دادیم که دنبال کارهای مربوط به آن بودم.»

 

با این حال او احتمال بازگشت برادرش به استقلال را نه‌تنها رد نمی‌کند که به نوعی به آن مهر تایید هم می‌زند: «آندو شرایط خوبی دارد و همه چیز خوب پیش می‌رود. قرارداد او با تراکتورسازی تمام شده و الان بازیکن آزاد است. در مورد اینکه احتمال بازگشت او به استقلال وجود دارد یا نه باید بگویم آندو یک استقلالی است و برای فصل آینده هر چیزی امکان دارد.»

 

سرژیک می‌گوید استقلال می‌تواند یکی از گزینه‌های برادرش برای فصل آینده باشد و اگر پیشنهادی برسد آن را بررسی و رویش فکر می‌کند: «احتمال بازگشت آندو به استقلال وجود دارد. هر چیزی ممکن است. اگر استقلال پیشنهاد رسمی بدهد حتما مانند تمام گزینه‌ها شرایط آن را بررسی می‌کنیم. با توجه به اینکه آندو استقلالی است همچنان در فوتبال ایران اولویت اولش استقلال خواهد بود اما به شرطی که شرایط هم برای همکاری فراهم و مساعد باشد. فعلا هیچ چیز مشخص نیست و همه چیز امکان دارد.»

 

به این ترتیب اگر در لیگ پانزدهم دوباره شماره 14 آبی را بر تن آندو تیموریان دیدید نه‌تنها تعجب نکنید که آمادگی شنیدن آن را هم داشته باشید. منهای لیگ دوازدهم که استقلال قهرمان لیگ‌برتر شد آندو از لیگ یازدهم پیراهن آبی را بر تن دارد.

 

مدت‌هاست بحث بازگشت نفراتی چون مهدی رحمتی، نکونام و آندو با رفتن امیر قلعه‌نویی مطرح است اما اول باید تکلیف مدیریت و سپس سرمربی تیم روشن شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها