امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۸۳۳۶
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
در جلسه هیات مدیره باشگاه گسترش فولاد تبریز درباره 3 گزینه روی میز برای نیمكت این تیم در فصل آینده بحث و تبادل نظر شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، روز گذشته جلسه هئیت مدیره باشگاه گسترش فولاد تبریز برگزار شد تا گزینه های سرمربیگری این تیم برای فصل آینده بررسی شود.

 

در این جلسه که با حضور رضا زنوزی مالک این باشگاه برگزار شد گزینه های مختلف روی میز بود. امیر قلعه نویی که ارتباط خوبی با زنوزی دارد در روزهای گذشته پیشنهاد دوست خود را برای این باشگاه را علیرغم مبلغ بالای آن رده کرده است و شنیده می شود او هنوز نیم نگاهی به استقلال دارد.

 

علاوه بر فراز كمالوند كه نخستین گزینه این تیم محسوب می شود، علیرضا مرزبان دیگر گزینه گسترشی ها است که مذاکرات اولیه انجام شده و وی اعلام کرده با سه مربی آلمانی به تبریز خواهد آمد. این عدد 3 اختلاف ساز بوده و تبریزی ها از اوخواسته اند برنامه هایش را با یک مربی خارجی تنظیم کند.

 

رسول خطیبی دم دست ترین مربی گسترشی هاست که تنها یک آشتی کنان بین او و سمندر نیاز دارد و از طرفی قائم مقام این باشگاه جشمید خطیبی از رسول خطیبی برنامه فصل آینده را خواسته است و او به عنوان جدی ترین گزینه مطرح است.

 

باید منتظر ماند و خروجی این جلسه اخبار بهتری را مخابره خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها