امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۱۸۳۴۰
زمان انتشار: ۰۹:۵۲     ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
یکی از مسئولان سابق اجرایی فیفا که در جریان لو دادن اطلاعات مربوط به فساد مالی همکاری داشته است، آپارتمانی مخصوص گربه های خود اجاره کرده بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ در جریان دستگیری تعدادی از مسئولان فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اعلام شد: چاک بلیزر یکی از اعضا اجرایی سابق فیفا که ساکن آمریکا است در سال 2013 به خاطر اختلاس دستگیر شده و از آن زمان برای لو دادن اطلاعات مربوط به فیفا در بازداشت به سر می برده است.

بلیزر از سال 1996 تا 2013 عضو کمیته اجرایی فیفا بود. به گزارش نیویورک دیلی، وی که 15 میلیون دلار از فیفا دریافت کرده بود، پول خود را در راه‌هایی عجیب و غریب خرج می‌کرد.

بلیزر که یک طبقه از برجی در آمریکا را اجاره کرده بود، آپارتمانی با اجاره ماهیانه 6 هزار دلار مخصوص گربه‌های خود داشت که در کنار آپارتمان 18 هزار دلاری وی قرار گرفته بود.

جت‌های شخصی، سفر به جزایر خصوصی، حساب‌های بانکی مخفی و ارتباط با افراد مشهور از دیگر مواردی است که رسانه‌های آمریکایی در مورد بلیزر مورد توجه قرار داده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها