يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۸۳۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: «اگر سرویس‌هایشان به خوبی با ساعدهای ما دریافت شود نمی‌توانند مقابل سرعت ما کاری از پیش ببرند.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سعید معروف در آستانه دیدار نخست تیم ملی والیبال ایران مقابل آمریکا در هفته نخست لیگ جهانی والیبال 2015 اظهار داشت: «آنها مقابل هر تیمی که بازی می‌کنند بیشتر از همه به سرویس‌های خود اهمیت می‌دهند. آمریکایی‌ها به خوبی می‌دانند که اگر سرویس‌هایشان به خوبی با ساعدهای ما دریافت شود نمی‌توانند مقابل سرعت ما کاری از پیش ببرند.»

 

وی ادامه داد: «آنها سال گذشته در لیگ جهانی مقابل ما موفق بودند و توانستند با سرویس‌های خوب خود سرعت تیم ما را بگیرند و با نتیجه 3 بر صفر ما را شکست دهند. قطعاً در بازی فردا هم تمرکز زیادی روی سرویس خواهند داشت؛ اگر دریافت‌هایمان خوب برسد می‌توانیم آمریکا را اذیت کنیم و اما اگر شرایط متفاوت باشد نمی‌توانیم کاری از پیش ببریم.»

 

تیم ملی والیبال ایران فردا در نخستین مسابقه خود در لیگ جهانی 2015 در لس‌آنجلس به مصاف تیم ملی آمریکا خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها