أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۸۳۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۱۰     ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
معاون باشگاه استقلال گفت: «با این بی‌پولی و ضعف برخی بازیکنان، هر مربی دیگری بود تیم دوازدهم یا سیزدهم جدول بود.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، چند روزی بود که شایعه شده بود امیر قلعه‌نویی به آمریکا سفر کرده است. اما معاون اجرایی باشگاه استقلال با تکذیب این خبر اظهار داشت: «قرار است قلعه‌نویی به مسافرت برود اما هنوز نرفته است.»

 

وی افزود: «قلعه‌نویی 3 پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتری دارد و در این خصوص هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد.»

 

عرب در خصوص نتایج ضعیف استقلال در فصل اخیر تصریح كرد: «با مشکلاتی که استقلال داشت با بی‌پولی که باشگاه با آن دست و پنجه نرم می‌کرد و گرفتاری‌های دیگر مانند ضعف برخی بازیکنان با این نتایج باید از قلعه‌نویی تشکر هم بشود. باور کنید هر مربی دیگری بود تیم دوازدهم یا سیزدهم جدول بود.»

 

وی در خصوص گزینه‌های سرمربیگری استقلال نیز اضافه كرد: «وقتی به باشگاه نامه می‌زنند بازیکن نگیرد و استقلال و پرسپولیس روی هوا هستند کدام سرمربی می‌آید؟»

 

عرب در خصوص دعوای پسر یکی از سرمربیان تیم‌های لیگ برتری گفت: «قطعا این فرد هوتن قلعه‌نویی نیست چرا که وی اصلا اهل این صحبت‌ها نیست.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها