کد خبر: ۳۱۸۳۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
مدافع ملی‌پوش کشورمان و الاهلی قطر گفت: «بازیکنان الهلال چند سال است در کنار هم بازی می‌کنند و امسال هم تقریباً همان تیم فصل قبل‌شان را به مسابقات آوردند.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، سیدجلال حسینی به تازگی به ایران برگشته است. وی زمانی که در پرسپولیس هم بود بهترین بازی‌ها را برای سرخپوشان به نمایش گذاشت.

 

اظهارات سید جلال را در ادامه بخوانید:

 

* چرا پاسپورت تو را در هنگام ورود به ایران گرفتند و ممنوع‌الخروجت کردند؟

- مشکل من حاد نیست که شما آن را بزرگ می‌کنید!

 

* چطور، بیشتر در این زمینه توضیح می‌دهی؟

- آقای تاج باید نامه‌ای به اداره مالیات بدهند تا مشکل من حل شود. مشکل مالیاتی من هم آنقدر نیست که ممنوع‌الخروج بمانم و نتوانم از ایران خارج شوم و ان‌شاءا... با مساعدت آقای تاج مشکلم حل خواهد شد.

 

* از تیم ملی حرف بزن، اوضاع را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

- سرمربی و کادر فنی خوبی داریم. بازیکنان بسیار خوب و باآتیه‌ای در تیم ملی ایران وجود دارند که می‌توانند آینده موفقی را برای تیم ملی تضمین کنند، در کنار اینها کی روش وجود دارد که همیشه ثابت کرده در سخت‌ترین شرایط هم قادر است بهترین عملکرد و کارایی را داشته باشد و تیم ملی را به موفقیت برساند.

 

* اردوی ترکیه تیم ملی کشورمان لغو شد؛ در این ارتباط چه نظری داری؟

- آقای کی روش دوست نداشت این اردو به هم بخورد چون برای آن برنامه‌ریزی ویژه‌ای انجام داده بود اما وقتی این اردو خیلی راحت کنسل می‌شود واقعاً خیلی بد است با این وجود مهم این است که خود کی روش مانده و می‌تواند کارها را خیلی خوب پیش ببرد.

 

* درخصوص شکست پرسپولیس مقابل الهلال دوست داریم نظرت را بدانیم؛ شما چه دلایلی را علت شکست پرسپولیس می‌دانید؟

- همه می‌دانند که الهلال یکی از تیم‌های قدرتمند آسیاست. در مورد تیم‌ها و نحوه حضورشان هم من فکر می‌کنم همه ‌چیز برمی‌گردد به اول فصل و نحوه بستن شدن تیم‌ها که وقتی قرار است تیمی در آسیا بازی کند باید خیلی قدرتمند بسته شود. من اول فصل هم گفتم پرسپولیس اگر می‌خواهد در آسیا حضور قدرتمندانه‌ای داشته باشد باید تلاش کند که خیلی خوب بسته شود.

 

* قبول داری که الهلال خیلی قوی نبود و پرسپولیس با وجود ضعف‌های زیادی که داشت قادر به کسب نتیجه لازم برای صعود بود؟

- اصلاً این بحث را قبول ندارم که الهلال تیم چندان قدرتمندی نبود. بازیکنان پرسپولیس هم نهایت تلاش‌شان را انجام دادند و در نیمه دوم خوب بازی کردند اما به هر حال لازم بود که برای حضور قدرتمند پرسپولیس در آسیا تمهیدات دیگری نیز اندیشیده می‌شد.

 

* منظورت را شفاف‌تر بیان می‌کنی؟

- بحث من فاصله بازیکنان نیست و در واقع منظورم این است بازیکنان الهلال چند سال است در کنار هم بازی می‌کنند و امسال هم تقریباً همان تیم فصل قبل‌شان را به مسابقات آوردند.

 

* بازی پرسپولیس را دیدی؟ چه حسی داشتی؟

- پای تلویزیون خیلی حرص خوردم، چون از پرسپولیس و هوادارانش واقعاً خاطرات خوبی دارم و اگر این تیم بالاتر می‌رفت برای فوتبال ما بسیار بهتر بود اما حیف که این‌گونه نشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها