أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۸۳۸۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
ماجدی ،
سرپرست تیم استقلال گفت: «من شخصا با گزینه داخلی موافق ترم چون مربی خارجی باید بیاید چند ماه با شرایط استقلال آشنا شود.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، میرشاد ماجدی درباره بلاتکلیفی استقلال در روزهای گذشته اظهار داشت: «من 2 روز است به ایران بازگشته ام. با این وجود اطمینان دارم 20 روز مانده به آغاز لیگ برتر، مربی جدید انتخاب می کنند و مثل هر سال بدنسازی را از دست می دهیم. یارگیری به روزهای آخر کشیده می شود، این تاخیرها به ضرر باشگاه استقلال است.»

 

وی ادامه داد: «مشخص بود که روند خصوصی سازی اینطور طی می شود. در باشگاه استقلال و پرسپولیس این وضع وجود دارد و اگر مزایده پنجم هم برگزار شود آنها خصوصی نمی شوند. به نظر من بهتر است دو باشگاه مثل گذشته زیر نظر وزارت ورزش بمانند چون واقعا برای خصوصی سازی شرایط خیلی سخت است.»

 

سرپرست تیم استقلال درباره اینکه برای هدایت این تیم چه گزینه ای را پیشنهاد می دهد گفت: «من شخصا با گزینه داخلی موافق ترم چون مربی خارجی باید بیاید چند ماه با شرایط استقلال آشنا شود. مربی استقلال امیر قلعه نویی بوده و کسی که می آید باید بهتر و قوی تر از او باشد. از نظر کارنامه و مدیریتی هم چند پله از قلعه نویی بالاتر باشد. یادمان نرود قلعه نویی همین حالا پرافتخارترین مربی ایران است.»

 

وی درباره اینکه آیا با استقلال برای فصل آتی همکاری اش را ادامه می دهد یا نه بیان داشت: «این موضوع در اختیار باشگاه است. من یک استقلالی هستم. شخصا فکر می کنم در این 3 سالی که در استقلال بودم کارها سر وقت انجام شد و اشتباهی نداشتم. اگر بمانم روند قبلی را ادامه می دهم و در غیر این صورت برای تیم آرزوی موفقیت می کنم.»

 

سرپرست استقلال درباره اینکه با توجه به رابطه نزدیکی که میان برادرش، فرشاد ماجدی با فرهاد مجیدی وجود دارد آیا با کاپیتان اسبق آبی ها در این مدت صحبتی داشته است یا نه بیان داشت: «من هیچ تماسی با فرهاد نداشته ام و با او صحبتی نکردم.»

 

ماجدی درباره اظهارات تند مجیدی علیه هیات مدیره و کادر فنی استقلال گفت: «هر کسی نظر خودش را دارد. ولی باید طوری حرف بزنیم که وقتی خودمان آمدیم با آنها روبرو نشویم. مشکل اصلی استقلال بحث مالی است و کار در این شرایط سخت است. هر کسی فکر می کند کار در استقلال راحت است سخت اشتباه می کند. باید در فضای استقلال باشی و این ناملایمتی ها را ببینی بعد اگر توانستی تیم را به موفقیت برسانی مهم است.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها