يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۸۳۹۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۹     ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
شماری از سیاستمداران آلمانی در فهرست تحریم‌های اخیر روسیه علیه اتحادیه اروپا قرار دارند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، 8 آلمانی در فهرست سیاه تحریم‌های مسکو قرار گرفتند.

در میان 89 اروپایی‌ که در فهرست سیاه تحریم روسیه قرار دارند و نمی‌توانند به این کشور سفر کنند، نام‌های 8 آلمانی دیده می شوند. روزنامه آلمانی «فرانکفورتر آلگماینه» در این مورد نوشت که «کارل گئورگ ولمان» سیاستمدار حزب دموکرات مسیحی که سفر خود به مسکو را لغو کرد، «میشائیل فوکس»  معاون پارلمانی احزاب سوسیال‌مسیحی و دموکرات مسیحی و «ربکا هارمس» سیاستمدار عضو حزب سبز دیده می‌شود.

«برند پوسلت» از حزب سوسیال‌مسیحی، «کاترین زودر» مسئول امور خارجی در وزارت دفاع و «اووه کورسپیوس»  دبیرکل شورای اروپایی از دیگر افراد برجسته‌ آلمانی هستند که در این فهرست به نام آنها اشاره شده است.

دولت هلند از انتشار فهرست تحریمی خبر داده است که در آن نام شماری از سیاستمداران اروپایی به چشم می‌خورد.

بلژیک به این فهرست اعتراض کرده‌ و از مقامات روسی خواسته‌است تا در فهرست ممنوعیت سفر اروپایی‌ها تجدید‌نظر کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها