أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۸۴۰۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
در هفته گذشته وزیر بهداشت باز هم مورد تحسین قرار گرفت و نکته عنوان شده از سوی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای نیز بسیاری از نظرها را به سمت خود جلب کرد.

به گزارش پایگاه 598، سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس در نظر دارد تا خبرسازترین «چهره‌های» هفته گذشته را تحت عنوان بسته خبری «سفید سیاه خاکستری» به مخاطبان خود معرفی کند.

با ما همراه باشید با چهره‌های هفته گذشته:

 

*چهره خوب هفته

تصاویر فوق از اقدام اخیر وزیر بهداشت، مورد توجه و تحسین بسیاری از کاربران فضای مجازی قرار گرفته و همچنان بازنشر می‌شود:


سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان اخیراً با حضور در کاروان نوآوران سلامت 8 عمل جراحی چشم را رایگان برای مردم و نیازمندان منطقه انجام داد.

 

 

*تکنیک هفته!

«اگر چیزی باشد که نخواهید ببیند می‌توان روی آن را پوشاند یا بیرون برد. اینها تکنیک‌هایی است که کشورها در حال اجرای آن هستند».

 

این سخن بخشی از اظهارات سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای در خصوص بازرسی‌های مدیریت‌ شده بود که در هفته گذشته مطرح شد.

 

 

*پای درازتر از گلیم هفته

«باید به سایت‌های نظامی ایران دسترسی داشته باشیم»؛ سخنی از سوی یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی؛ وی در هفته گذشته بار دیگر گفت بازرسان این نهاد باید به تمام سایت‌های هسته‌ای و نظامی ایران دسترسی داشته باشند.

 

 

*اعتراف هفته

«سخنگوی کاخ سفید احمق است» در هفته گذشته سناتور «جان مک‌کین»، رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنا، سخنگوی کاخ سفید را به دلیل اظهار نظرش اخیرش درباره سقوط شهر «الرمادی»، مرکز استان «الانبار» فردی «احمق» خطاب کرد اما لحظاتی بعد حرفش را پس گرفت.

 

 

*طنز هفته

«داعش را رها کنید، ایران را بگیرید» در هفته گذشته بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه داعش باید فراموش شود و بجای آن ایران می‌بایست متوقف شود، ابراز داشت که وحشتناک‌تر از داعش، ایرانی است که دارای سلاح اتمی باشد که صدها بار مخرب تر از داعش است.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها