أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۸۴۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر بخواهم به بیان مشکلات ادامه دهم و آنها را تکرار کنم مطمئنم که یک شخصیتی می‌آید و من را پسر بد و یا آدم بد فوتبال معرفی می‌کند!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، کارلوس کی‌روش در حاشیه تمرین امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال ایران در مورد غیبت چهار بازیکن تیم ملی در تمرین امروز و مشکلاتی که هنوز برای تیم ملی وجود دارد و حل نشده است، اظهار داشت: متأسفانه این واقعیتی است که با آن روبه‌رو هستیم. با وجود قول‌هایی که داده شده است و پس از دو سه ماه هنوز با مشکلات مالی، سربازی و ... روبه‌رو هستیم و ادامه کار دشوار است، چون تعادلی برای ادامه کار نیست. وقتی این صلح وجود ندارد، دشوار است کار را ادامه دهیم.

وظیفه مسئولان است که به وعده‌های خود عمل کنند
وی افزود: خیلی سخت است که بخواهم دوباره مشکلات را تکرار کنم و فکر نمی‌کنم این کار منطقی باشد. اکنون وظیفه مسئولان است که پس از صدها جلساتی که با هم برگزار کردیم و با تمام وجود و دل‌شان قول دادند به وعده‌های خود عمل کنند.

جام جهانی از فردا برای ما آغاز می‌شود
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: واقعیت این است که برای ما جام جهانی از فردا آغاز می‌شود و باید تک تک بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذاریم اما شما (اشاره به خبرنگاران) بگویید که باید چگونه به این مسئله دست پیدا کنیم و بازیکنان تجربه پیدا کنند؟ اگر بخواهم به بیان مشکلات ادامه دهم و آنها را تکرار کنم مطمئنم که یک شخصیتی می‌آید و من را پسر بد و یا آدم بد فوتبال معرفی می‌کند!

دفاع از منافع فوتبال ایران برای من اهمیت زیادی دارد
کی‌روش تصریح کرد: برای من مهم نیست و به کارم ادامه می‌دهم اما دفاع از منافع فوتبال ایران برای من اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل به کارم ادامه می‌دهم. ما باید سعی کنیم در مسیری که پیش رو داریم بهترین نتایج را بگیریم و البته باید حمایت‌های لازم هم از ما صورت بگیرد.

وی گفت: بازیکنان تیم ملی نیاز به تجربه بین المللی دارند و آنها می‌توانند در اردوها تجارب بین المللی را بدست بیاورند. در واقع تنها راه پیشرفت همین است. سه ماه قبل طبق جلساتی که با کفاشیان داشتیم قول‌هایی داده شد اما الآن دیگر زمان قول دادن نیست و وقت این است که دستاوردهای خود را بدست آوریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها