يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۸۴۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
منابع رسانه‌ای یمن اعلام کردند که 40 نیروی امنیتی در سفارت عربستان بدون هیچ درگیری این سفارتخانه را به انصارالله تسلیم کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، منابع رسانه‌ای از سیطره انصارالله یمن بر سفارت عربستان در «صنعا» خبر دادند.

بر اساس این گزارش که برخی پایگاه‌‌های خبری یمنی نظیر «الحیاد» و «الواقع الیمنی» آن را منتشر کردند، انصارالله تمام نگهبانان سفارت عربستان در صنعا را خارج کردند و از آنها خواستند سلاح خود را بدون مقاومت تحویل دهند و سفارت را ترک کنند.

گفته می‌شود، نگهبانان این سفارت که تعداد آنها به 40 نفر می‌رسید بدون هیچ مقاومتی سفارت را تحویل دادند.

بنا بر این گزارش، انصارالله در واکنش به تداوم بمباران مناطق مسکونی و بیمارستانها و مواضع ارتش یمن، کنترل این سفارتخانه را به دست گرفتند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها