أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۱۸۴۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
زنی که بیست‌وپنجم اردیبهشت امسال پس از اصابت ضربات چاقوی پسر همسایه مجروح شده و پسرش را نیز در این درگیری از دست داده بود، به‌دلیل شدت جراحات وارده جان سپرد.

به گزارش فرهیختگان، این اتفاق در حالی افتاد که حادثه رخداده در فضای مجازی بازتاب به‌شدت هولناکی داشت و ماجرای قطعه‌قطعه شدن جنازه پسر جوان نیز جزئی از خبری بود که دست به دست می‌شد.

اتفاق چگونه رخ داد؟


پسر همسایه به دلیل نشت آب از لوله آب‌گرم خانه همسایه طبقه بالا، به خانه آنها رفت و با زن 50 ساله که با پسر 22 ساله‌اش در خانه‌شان در خیابان خاقانی اصفهان سکونت داشت، درگیری لفظی پیدا کرد.

این درگیری تا جایی ادامه پیدا کرد که پسر همسایه با چاقویی که در دست داشت ضربات متعددی به زن 50 ساله وارد کرد و وقتی او را نقش بر زمین کرد از محل متواری شد.

این جنایت اما با متواری شدن متهم از محل به پایان نرسید و با پیگیری پسر این زن، به قتل دیگری انجامید. پسر 22 ساله زن، وقتی جسد مادر خود را روی زمین دید به دنبال متهم دوید و با او درگیر شد. متهم به قتل این زن، ضربات متعدد دیگری نیز به پسر جوان همسایه وارد کرد و او را نیز به قتل رساند.

بلافاصله با تماس مردم، نیروهای امدادی، بازپرس کشیک قتل، ماموران اداره آگاهی اصفهان، کارشناسان پزشکی قانونی و اورژانس به محل حادثه در خیابان خاقانی رسیدند و کار خود را آغاز کردند. تیم اورژانس پس از معاینه مادر و پسر، فوت پسر 22 ساله را تایید کردند و مادر که به دلیل ضربات چاقو به کما رفته بود را به بیمارستان انتقال دادند.

 شیشه قاتل مادر و پسر بود


حسین حسین‌زاده، جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان درباره جزئیات این خبر به فرهیختگان گفت: «ماموران موفق به دستگیری متهم در فاصله کوتاهی از زمان حادثه شدند و وی را به مقر پلیس انتقال دادند.»

این مقام مسئول انتظامی با بیان اینکه متهم به مواد مخدر شیشه اعتیاد داشته ادامه داد: «متاسفانه این ماجرا که بر اثر یک درگیری لفظی بر سر موضوعی پیش‌پاافتاده اتفاق افتاده بود صرفا به دلیل ضعف کنترل رفتاری که معمولا معتادان به شیشه از آن رنج می‌برند، شدت پیدا کرد و به این جنایت ختم شد.»
 
تمام قتل‌ها فجیع است


جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان درباره موضوعاتی که در فضای مجازی راجع به این خبر منتشر شده نیز افزود: «متاسفانه خیلی از این فضاها با دستمایه قرار دادن اتفاقات واقعی، داستان‌سرایی می‌کنند و از آنجایی که پایه خبر درست است شایعات مربوط به آن نیز برای مردم قابل باور می‌شود.»

وی مشخصا درباره این خبر گفت: «اینکه گفته شده قتل «فجیع» مادر و پسر، همچنین مثله شدن جسد در محل حادثه را تکذیب می‌کنم و اصولا قتل، فجیع و غیرفجیع ندارد و اگر بخواهیم از این واژه استفاده کنیم باید بگوییم تمام قتل‌ها اتفاق فجیعی است که رقم می‌خورد. این قتل نیز با شدت ضربات چاقو به همه نقاط بدن صورت گرفته و در خیابان بوده است که همین مسائل می‌تواند به هولناک بودن این جنایت شدت ببخشد.»

 لایحه حمل و استفاده سلاح هنوز در حال بررسی است


به گفته حسین‌زاده، لازم است قانون همکاری بیشتری درباره تشدید مجازات قانون حمل و استفاده از سلاح داشته باشد و قطعا این موضوع می‌تواند در کاهش حمل و استفاده این سلاح تاثیرگذار باشد و افراد زیادی از ترس مجازات سنگین، کمتر به دنبال حمل آن خواهند بود.

قتل مادر و پسر در خیابان خاقانی اصفهان که کمتر از 15 روز پیش اتفاق افتاده است، در حالی به دلیل اصابت چاقو بوده که لایحه بررسی ممنوعیت حمل سلاح سرد همچنان روی میز نمایندگان مجلس است و هر روز از کمیسیونی به کمیسیون دیگر منتقل می‌شود. به گفته نماینده‌ها، کارگروه‌های ویژه‌ای بررسی این موضوع را در دستور کار خود دارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها