يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۸۴۵۵
زمان انتشار: ۱۴:۵۸     ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
زینب عزیزی پیرامون آخرین وضعیت احمد عزیزی شاعر آئینی کشورمان به مواردی اشاره کرد.
به گزارش پایگاه 598 ، زینب عزیزی خواهر احمد عزیزی از شاعران آیئین برجسته کشورمان که از اسفندماه سال ۸۶ تا کنون در بستر بیماری است و در بیمارستان امام رضا (ع) کرمانشاه بستری شده است در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس اظهار داشت: احمد علائم حیاتی خوبی دارد و تقریبا وضعیتش نرمال و ثابت است.

وی ضمن اعلام اینکه فشار خون در حالت طبیعی است و تعداد تنفس ۹۷ شرایط خوبی را رقم زده ابراز داشت: به نظر می‌رسد احمد کمی ضعیف شده است، بدنش سرم‌ها را قبول نمی‌کند چرا که رگ‌ها دیگر پاسخگو نیست اما از طریق غذا و آبمیوه این دغدغه را جبران می‌کنیم.

عزیزی در پاسخ به اینکه احتمال انتقال آقای عزیزی به منزل وجود دارد یا خیر، متذکر شد: به دلیل موضوع مهم گوشت اضافه آوردن گلو یا به اصطلاح تنگی تراشه و احتمال خفگی در برخی موارد این امکان وجود ندارد. از این رو ایشان باید تحت نظر پزشک باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها