يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۸۴۶۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۶     ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
رییس دادگستری شهرستان بهبهان از کشف اختلاس 4 میلیارد تومانی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا ، سیدابوذر کریمی پور گفت: بازرسان یکی از موسسات مالی و اعتباری در این شهرستان متوجه برداشت وجه نقد از حساب مشتریان این بانک توسط یکی از کارمندان شدند.

وی ادامه داد: با انجام تحقیقات بیشتر مشخص شد که یکی از کارمندان به هویت ز.ک اقدام به برداشت مبلغ مذکور و واریز آن به حساب اعضای خانواده‌اش کرده است. با دستور قاضی کشیک، متهم در منزل شخصی‌اش، دستگیر و به همدستی با یک نفر دیگر به هویت س.ب که خود را منتسب به مدیرعامل موسسه معرفی کرده بود، اعتراف کرد.

رییس دادگستری بهبهان اظهار کرد: قرار عدم خروج از کشور برای دیگر متهمان س.ب و ز.ب صادر و تلاش برای دستگیری آنان آغاز شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها