يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۸۴۹۲
زمان انتشار: ۰۱:۱۴     ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
خودروهای چینی امروز مرگ دلخراش چهار نفر از جمله دو کودک را در سانحه رانندگی در محور فیروزکوه رقم زدند.
ظهر امروز تصادفی بین یک دستگاه کفی تانکردار و یک دستگاه خودروی میدل‌باس یا یوتانگ (خودروی چینی مابین اتوبوس و مینی‌بوس) رخ داد.

در این سانحه، خودروی کفی با بار مازوت در محور تهران به فیروزکوه در حال تردد بود که در پیچ هرانده و در هشت کیلومتری شهرستان فیروزکوه دچار سانحه شد.

این خودرو از پشت با یک خودروی میدل‌باس برخورد می‌کند و باعث واژگونی این خودرو و فوت یکی از سرنشین‌های آن می‌شود.

هشت نفر زخمی این خودرو نیز عازم بیمارستان فیروزکوه می‌شوند که حال دو نفر از این افراد وخیم گزارش شده است.

بعد از تصادف کفی تانکردار واژگون شده و از سرازیری کنار جاده به پایین رفته و راننده خودرو به همراه دو کودک دو ساله و شش ساله خود در این حادثه جان خود را از دست می‌دهند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها