أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۸۹۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۸     ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
رئیس جنگ سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم آمادگی مقابله با 100 هزار موشک حزب‌الله را ندارد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «ایهود باراک» می‌گوید تعداد موشک‌های حزب‌الله و دقت آنها تهدیدی بی‌سابقه است که اسرائیل توان مقابله با آن را ندارد.

به گزارش پایگاه خبری «عاروتص شوع»، ایهود باراک که دوشنبه شب (روز گذشته) در دانشگاه تل‌آویو سخنرانی می‌کرد، با اشاره به اینکه حزب‌الله 100 هزار موشک در اختیار دارد، گفت: «تهدید اسرائیل از سوی حزب‌الله‌ را نباید دست کم گرفت. اسرائیل هرگز از پس 100 هزار موشک بر نمی‌آید. ما حتی برای مقابله با دقت این موشک‌ها آمادگی نداریم».

وی افزود: «درباره حزب‌الله، رفتار ما به نحوه رفتار آن بستگی دارد و ما باید همه چیز را مد نظر داشته باشیم. هر تصمیمی می‌تواند همه چیز را تحت تاثیر قرار دهد. دشمن ما جدی است. ما جایی برای آسودگی خاطر و رضایت از خود نداریم. برتر بودن نتیجه کار جدی است».

ایهود باراک درباره تهدید موشکی حزب‌الله برای اسرائیل نیز گفت: «امکان ندارد که بتوان با اعزام نیرو به هر جایی که موشک از آن شلیک می‌شود، با این چالش مقابله کرد. سامانه‌های موشکی «گنبد آهنین»، «فلاخن داود» و «پیکان» پروژه‌های بسیار پر هزینه‌ای هستند».

وی در ادامه تاکید کرد که اسرائیل باید اکنون علیه این تهدید موشکی اقدام کند و سپس افزود: «تنها نیروهای نظامی قدرتمند اسرائیل می‌توانند امنیت فیزیکی آن را تامین کنند. همه اینها نیازمند یک فرماندهی هوشمند و شفاف است که از نگاه کردن به واقعیت نهراسد، تشخیص دهد که چه کاری لازم است انجام شود و سپس برای انجام آن اقدام کند».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها