کد خبر: ۳۱۸۹۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۲     ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از پرواز به کشورش در فرودگاه لیست بازیکنان مورد نیاز خود که اکنون در پرسپولیس هستند را به قائم مقام باشگاه تحویل داد.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از جام نیوز، برانکو ایوانکوویچ قبل از پرواز به کرواسی و در شرایطی که بابت عملی نشدن وعده های باشگاه پرسپولیس بابت مسائل مالی ناراحتی به دل داشت در جلسه ای که با محمد حسین نژاد فلاح در فرودگاه داشت تنها فهرستی که به قائم مقام باشگاه داد اسامی نفرات فعلی بازیکنان پرسپولیس بود که برای فصل آینده آنها را می خواهد.

او لیست قطعی خود بابت حفظ این بازیکنان را به نژادفلاح داده و البته فهرستی از بازیکنانی که چندان مورد توجه او نیستند اما به صورت مشروط اعلام کرده تا حفظ شوند را نیز در اختیار باشگاه قرارداده است.

برانکو در جلسه بامدادی خود با مدیر پرسپولیس اعلام کرده این دسته از بازیکنان در شرایطی حفظ شوند که باشگاه نتوانسته باشد به جای آنها یار جدید بگیرد.

درحالی که گفته می شود سرمربی پرسپولیس لیست خرید هم به باشگاه داده هنوز این اتفاق رخ نداده است و برانکو لیست بازیکنان جدید را در اختیار نژاد فلاح قرار نداده است.

مسئله باشگاه پرسپولیس البته پیچیده تر از لیست خرید است. به گفته سجادی معاون وزیر ورزش قرار است به زودی در دوهیات مدیره استقلال و پرسپولیس تغییراتی ایجاد شود و به نظر می رسد تا زمانی که این تغییرات صورت نگیرد و وضعیت اسپانسر دو باشگاه مشخص نشود عملا دو باشگاه نمی توانند در نقل و انتقلات حضوری پررنگ داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها