أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۸۹۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۱۴     ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
مدیر عامل بانک صادرات ایران گفت: تبعیت از آرمانهای مهدویت و تأسی از ارزشهای دینی باید در همه ابعاد زندگی ازجمله رفتار و عملکرد سازمانی نمود و تجلی داشته باشد.
به گزارش پايگاه 598 به نقل از بانک صادرات ایران مدیر عامل این بانک در آیین گرامی داشت نیمه شعبان و همچنین بزرگداشت یاد و خاطره امام راحل افزود: به عنوان افرادی که در یکی از نهادهای معتبر نظام اسلامی خدمت می کنیم باید دقت نظر کافی را در ارتباط با خود، سازمان، همکاران  و مراجعین داشته باشیم و ضمن انجام وظایف با رویکرد خلاقانه شرایط را برای دستیابی بانک به اهدافش و سهولت دسترسی مردم به خدمات بیش از پیش فراهم کنیم.
اسماعیل لـله گانی  با تاکید بر آمادگی خانواده بزرگ بانک صادرات ایران برای اجرای منویات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید تصریح کرد: باید مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس از لحاظ معنوی و اخلاقی، پیوندهای اعتقادی و عاطفی مستحکمی با هم داشته باشیم و به فراخور شرایط با حضورهدفمند و هوشمندانه در عرصه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی زمینه را برای ظهور منجی عالم بشریت فراهم کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تقارن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) با نیمه شعبان گفت: حضرت روح الله با تکیه بر دیدگاه و بینش امام زمانی موفق شد علم، دین و اخلاق را اساس حکومت قرار دهد و با طرح نظریه مترقی ولایت فقیه در خصوص تحقق ارزش های دینی و زمینه سازی ظهور حجت خدا بر روی زمین گام حرکت نماید.
وی اضافه کرد: امام راحل در زمان غربت دین و انسان های مومن با اتکال به خدا در برابر حکومتی جابر و وابسته ایستاد و بدون ذره ای بیم از دشمنان و معاندان و با انتظاری  شور آفرین و منبعث از تفکر مهدوی سرانجام موفق شد بنیان حکومت و نظامی را پی ریزی کند که بستر ساز ظهور مهدی موعود(عج)است.
این گزارش حاکی از آن است که کارکنان بانک صادرات ایران همگام با سایر اقشار مردم قدر شناس ایران در آیین های ویژه سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام پانزده خرداد شرکت گسترده دارند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها