أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۸۹۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
حبیبی یادآور شد: توصیه آیت‌الله مصباح‌یزدی این بود که اصول‌گرایانی که امتحانات‌شان را در مواقع مختلف انقلاب با موفقیت گذراندند، خوب است که ارتباطات‌شان را با یکدیگر تقویت کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم ،دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی از دیدار نمایندگان احزاب مؤتلفه، پایداری و ایثارگران با آیت‌الله مصباح یزدی خبر داد.

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی از دیدار نمایندگان احزاب پایداری، مؤتلفه اسلامی و ایثارگران با آیت‌الله مصباح یزدی خبر داد و  اظهار داشت: نمایندگان احزاب پایداری، مؤتلفه اسلامی و ایثارگران با آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در روز سه‌شنبه هفته گذشته دیدار و گفت‌وگو کردند.

وی افزود: این دیدار در ساختمان پژوهشکده امام‌خمینی(ره) برگزار شد.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اصولاً ملاقات‌های سه تشکل اصولگرا با بزرگان نظام مانند آیت‌الله موحدی‌کرمانی، آیت‌الله مصباح یزدی، آیت‌الله یزدی و دیگر بزرگان نظام در جهت ارائه گزارشی از جلساتی است که سه تشکل تا به حال برگزار کرده‌اند و این ملاقات‌ها برای بحث و تبادل‌نظر در خصوص ائتلاف اصولگرایان در مسائل مختلف از جمله انتخابات مجلس برگزار می‌شود.

حبیبی افزود: در ملاقاتی که با آیت‌الله موحدی‌کرمانی برگزار شد، گزارش‌های خود را ارائه کره و آیت‌الله موحدی‌کرمانی از اینکه این جلسات بین سه تشکل انجام شده اظهار خوشحالی کرده و ما را تشویق کردند که این جلسات را ادامه داده و در دایره وسیع‌تری با سایر اصولگرایان در خصوص چگونگی ائتلاف بین اصولگرایان مذاکراتی داشته باشیم.

وی ادامه داد: هفته گذشته نیز با آیت‌الله مصباح‌یزدی در ساختمان پژوهشکده امام‌خمینی(ره) دیدار کردیم و این ملاقات طولانی بود.

دبیرکل حزب مؤتلفه اسلامی تأکید کرد: آیت‌الله مصباح‌یزدی مسائل گوناگونی درباره موازین قرآنی و روایتی در مورد وظایفی که اشخاص و تشکل‌ها درباره مسائل دینی و انقلابی دارند، مطرح کردند و ما نیز گزارشی از پیشرفت کار سه تشکل ارائه کردیم.

حبیبی یادآور شد: توصیه آیت‌الله مصباح‌یزدی این بود که اصول‌گرایانی که امتحانات‌شان را در مواقع مختلف انقلاب با موفقیت گذراندند، خوب است که ارتباطات‌شان را با یکدیگر تقویت کنند.

وی با اشاره به ارائه گزارش در مورد روند مذاکرات بین سه تشکل مؤتلفه، ایثارگران و پایداری به آیت‌الله مصباح یزدی، خاطرنشان کرد: آیت‌الله مصباح‌یزدی نیز بر ادامه این نوع مذاکرات بین سه تشکل تأکید و از آن اظهار خوشحالی کردند.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
حزب سبز ایران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۳۹ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
۲
۰
اصولگرایی نباید تبدیل بشود به یک پیش شرط برای رای دهندگان؛ میتوان اصولگرا نبود ولی در این مقطع به کاندیدای اصولگرایان اعتماد کرد و روش آنان در اداره بخشی از امورات حکومت مثل مسائل هسته ای، حمایت از تولید داخلی، پایین آوردن بهره بانکی، و تغییر کارکرد بانکها از موسسات دلال و تورم زا به موسسات در خدمت تولید، و... قبول داشت، و به آنان رأی داد.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها