يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۸۹۵۶
زمان انتشار: ۱۵:۳۷     ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
به گزارش پایگاه 598 ، «هفت راه» نوشت: هفته گذشته با انتشار عکس‌هایی  به شباهت عجیب دکور برنامه‌ی «امشب»، برنامه‌ی گفتگومحور جدید شبکه اول سیما با اجرای سید علی ضیا به دکور یکی از کنسرتهای ادل، خواننده انگلیسی اشاره کردیم.
 
پس از انتشار این خبر و بازتاب کپی‌کاری این برنامه حتی در دکور، در رسانه‌های مختلف فضل الله شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما در گفت‌‌‌وگو با تسنیم سعی کرد به حاشیه ها پایان دهد.
 
 
 
شریعت پناهی درخصوص دکور برنامه «امشب» گفت: درباره دکور «امشب» هم حرف و حدیث بسیاری است. خیلی‌ها از ساختارهای برنامه‌ها نیز می تواند کپی برنامه‌های پخش شده از ماهواره ها باشد. ضمن اینکه دکور یک برنامه تلویزیونی با یک برنامه موسیقی فرق دارد و ما این‌ انتقادات را می‌شنویم و در جهت مرتفع کردن سوء تفاهم گام برمی‌داریم. اما من شباهتی در آن نمی‌بینم چون ایرادی نمی‌بینم. اگر چیزی در جایی خوب است اگر در جای دیگری هم استفاده شود مشکلی هم ندارد.
 
شریعت پناهی اضافه کرد: در این کنسرت از آباژورهای مختلفی استفاده کردند که در جایی منظم و در جای دیگری غیر منظم بوده و نیز در جایی با تعداد کمتر و در جایی با تعداد بیشتر. در ضمن هارمونی هم که در رنگهای آباژور استفاده کرده با طرح‌ها و رنگهایی که به کار رفته است با دکور برنامه «امشب» متفاوت است.
 
پس از این توجیه عجیب شریعت‌پناهی اما محمدرضا ماندگاران تهیه‌کننده این برنامه نیز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در مورد دکور برنامه و حرف و حدیث‌های پیرامون آن گفت: «برای ساختن هر برناه‌ای برنامه‌سازان به چند طراح دکور سفارش‌ کار می‌دهند و پس از تائید‌هایی یکی از آن‌ها را اجرا می‌کنند ما هم برای استفاده از هارمونی درست رنگ‌ها از آباژورها لامپ‌های قدیمی تعبیه شده که نشان دهنده‌ی حرکت از سنت به مدرنیته و بازگشت به سنت است.»
 
او همچنین با طعنه به رسانه‌ها به دلیل اشاره به این کپی‌کاری گفته بود: «از آنجایی که بحث رنگ در برنامه‌های شبانه امر مهمی است از آباژورهایی استفاده نکردیم و بعداً متوجه شدیم در یکی از کنسرت‌های خارجی از آباژور البته هارمونی رنگ متفاوت و متنوع بیشتر نسبت به ما کار شده است که شیطنت بعضی از رسانه‌ها این موضوع را برجسته کرد. اصل دکور ما استیج و کف آن است اما، با این حال ما روی دکور «امشب» اصلاحاتی را خواهیم انجام داد.»
 
پس از این گفتگوی ماندگاران هم برنامه‌ی «امشب» از شب گذشته با اندکی تغییر در دکور روانه آنتن شد تا شاید این تغییر دکور پایانی باشد بر حاشیه‌های این برنامه. دکور جدید این برنامه را در زیر می‌بینید:
 

 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۷
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
ROMANIA
۱۶:۲۳ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
۲
۳
اخر که گند علی ضیا ء بلند شد انوقت بیا درستش کن ..اقا مجریان مجردی که از سن ازدواج طبیعیشون گذشته روا نیست به عنوان مجری ادامه بدن کجاست این مدیر شبکه 3 اقا حداقل مجری جوانتر بیاورید ..اینها نمی فهمند به خدا ...این اخر خراب میکنه...کجاست دارم میگم
پاسخ
مبارز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۴۸ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
۵
۶
با هرچیزی که با شریعت و ملیت ما تعارضی نداشته باشد مشکلی نداریم. طراحی دکور هم یک علم است که میتوان آنرا از دیگران حتی به شیوه تقلید آموخت. اونموقع باید بگیم چون فلان خواننده از هواپیما برای مسافرت استفاده کرد استفاده از هواپیما رو حذف کنیم که عملاً این امر عاقلانه نیست
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۲۵ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
۶
۱
این برنامه کلاومشکل داره
سهنرانیای اقا میری پخش شده توش
مهمانیم که کارشناس بوده حرفاش مشکل داشت،،،تبلیغ اسلام خوب،،اسلام امریکایی!
به اینا هم توجه کنید و تذکر بدین و رصد کنین
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۷ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
۹
۱
خب مشخصه کپی کردید چرا دیگه فلسفه بافی میکنید . چرا عذرخواهی کردن و اعتراف به اشتباه را بلد نیستیم
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۰۳ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۴
چرا باید عذرخواهی کنه؟ جرمش چیه؟ جمع منید بساط تحجر رو.....حضرت آقا در حرم امام بر امثال شما توپید اما به خودتان نمیگیرید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۰۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
۴
۱
خب مشخصه کپی کردید چرا دیگه فلسفه بافی میکنید . چرا عذرخواهی کردن و اعتراف به اشتباه را بلد نیستیم
پاسخ
احسان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۲۴ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۴
۰
۰
سلام .ما باید ذات خودمنو عوضی کنیم و خیلی چیزای دیگه هستند که باید دربارش صحبت کنیم .(خدا رحمت کنه مردگان و گذشتگان را)
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها