يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۸۹۶۲
زمان انتشار: ۱۹:۱۶     ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
در دیدار رئیس مجلس ملی سوریه
ظریف با بیان اینکه پیروزی با ملت سوریه است، گفت: امروزه حامیان تروریست‌ها منزوی شده‌ و مجبور شدند با دولت و ملت سوریه همکاری کنند و فهمیده‌اند که نمی‌توانند امنیت و نفوذ را با پول یا فروش اسباب بازی‌های جنگی در منطقه تأمین کنند.
به گزارش پایگاه 598  به نقل از فارس، محمد جهاد لحام رئیس مجلس مردمی سوریه بعد از ظهر امروز (سه‌شنبه) با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان در تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار، وزیر امور خارجه کشورمان سیاست جمهوری اسلامی ایران در حمایت از دولت و ملت سوریه برای مبارزه با تروریسم و افراطی گری را تغییر ناپذیر خواند و افزود: به شما به عنوان نماینده مردم سوریه و جناب آقای بشار اسد به دلیل مقاومت تاریخی‌تان در مقابل تروریست‌ها تبریک می‌گوییم .

ظریف با بیان اینکه در همه زمینه‌ها به ویژه در جبهه سیاسی پیروزی با ملت سوریه است، اظهار داشت : امروزه حامیان گروه‌های تروریستی منزوی شده‌اند و مجبور شدند با دولت و ملت سوریه همکاری کنند. آنها فهمیده‌اند که امنیت و نفوذ را نمی‌توانند با پول یا فروش اسباب بازی‌های جنگی در منطقه تأمین کنند.

وزیر امور خارجه کشورمان هماهنگی‌های سه جانبه بین ایران، عراق و سوریه به ویژه در مبارزه با تروریسم و داعش را به نفع منطقه خواند و افزود: معتقدیم مشکلات منطقه باید توسط کشورهای منطقه حل شود.

در این دیدار محمد جهاد لحام ضمن قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت سوریه، اظهار داشت: ما در سوریه با یک جنگ ظالمانه مواجه هستیم و ایستادگی دوستان سوریه به ویژه ایران باعث شد بتوانیم در مقابل تروریسم و افراطی گری مقاومت کنیم.

وی با بیان اینکه تروریسم همچون غده‌ای سرطانی در منطقه گسترده شده، افزود:با این حال می‌بینیم مدعیان در جبهه مقابل ما جدیتی در مبارزه با آن به رغم شعارهایشان به خرج نمی‌دهند.

رئیس مجلس مردمی سوریه بشار اسد را رمز مبارزه و مقاومت دانست و گفت: مردم سوریه و ارتش مردمی این کشور پشت سر او ایستاده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
آقای همساده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۲۵ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۴
۰
۰
بالاخره سرشون از غربی ها خلوت شد یاد سوریه و یمن و عراق هم افتادند.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها