أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۸۹۶۹
زمان انتشار: ۰۲:۰۲     ۱۳ خرداد ۱۳۹۴
سپ بلاتر که به تازگی در انتخابات فیفا برنده شده بود به دلیل رسوایی‌های اخیر در تشکیلات فیفا از سمت خود استعفا کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، سپ بلاتر رئیس تشکیلات فیفا پس از جنجا‌ل‌های که بر سر فسادهای مالی در فیفا رخ داد از سمت ریاست فیفا استعفا داد.

عصر امروز بعد از اعتراف دبیر کل فیفا مبنی بر دریافت رشوه تشنج در تشکیلات فیفا به اوج خود رسید و دقایقی پیش سپ بلاتر ۷۹ ساله که به تازگی در انتخابات پیروز شده بود اعلام کرد که از سمتش کناره‌گیری می‌کند.

این اتفاق ۶ روز بعد از اینکه پلیس فدرال آمریکا ۲۰ تن از مدیران رده بالای فیفا را به جرم پول‌شویی و تبانی دستگیر کرد رخ داد و عصر امروز بلاتر در هتل مقر فیفا در زوریخ در کنفرانس خبری که ترتیب داده بود خبر استعفای خود را به صورت رسمی اعلام کرد.

بلاتر ۴ روز پیش در انتخابات فیفا در حالی که حسین بن علی را به عنوان رقیب در پیش رو می‌دید برای پنجمین دوره متوالی به عنوان ریاست فیفا انتخاب شده بود.

بلاتر در این‌باره گقت: تصمیماتی که گرفتم به صالح فیفا بود و از این بابت نگران نیستم اما احساس می کنم فیفا باید دوباره باز سازی شود و گام در مسیری درست بگذارد.

وی افزود: استعفا خود را در جلسه فوق‌العاده مجمع گزینشی اعلام خواهم کرد. این تصمیم در اولین فرصت ممکن عملی خواهد شد و زمان جایگزینی در تاریخی خواهد بود که رئیس جدید برای جانشینی من از سوی کنگره فیفا انتخاب شود.

به گزارش فارس، انتخابات فیفا برای جانشینی رئیس مستعفی در اواسط ماه مارس برگزار خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها