يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۹۲۲۷
زمان انتشار: ۰۰:۵۵     ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
وکیل‌مدافع مدیرمسئول روزنامه «مردم امروز» از محکومیت موکلش به جزای نقدی خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، سیدمحمود علیزاده‌طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:‌ در مراجعه حضوری به شعبه 76 دادگاه کیفری استان تهران مطلع شدم که حکم پرونده مردم امروز صادر شده است.

وی ادامه داد: بر اساس حکم صادره، احمد ستاری مدیرمسئول روزنامه به 2 میلیون تومان جزای نقدی و محمد قوچانی سردبیر این روزنامه تبرئه شد.

پرونده‌ روزنامه‌ مردم امروز با اعلام جرم دادستانی تهران و به اتهام توهین به مقدسات تشکیل شده بود که پس از برگزاری دادگاه، هیات منصفه مطبوعات نظر خود را اعلام کرد.

بر این اساس مدیر مسئول این نشریه با اکثریت آراء مجرم شناخته شد و مستحق تخفیف دانسته نشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها