أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۹۳۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۲۲     ۱۷ خرداد ۱۳۹۴
دروازه بان تیم فوتبال استقلال گفت: «در اردوی تیم ملی به سجاد گفتم خدا خدا می‌کنم کی روش من را خط بزند.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، کارلوس کی روش در مرحله سوم اردوی تیم ملی برای ورود به بازی‌های انتخابی جام ملت‌ها و جام جهانی روی نام چند بازیکن قلم قرمز کشید.

 

یکی از این بازیکنان محسن فروزان، دروازه‌بان استقلال است؛ دروازه‌بانی که می‌گوید برای اولین بار در زندگی‌اش از اینکه از لیست تیم ملی خط خورده، خوشحال است.

 

حرف های فروزان را در ادامه می خوانید:

 

* کجایی؟ چه خبر؟

- خبر خیر، شمالم... کنار اعضای خانواده، الان با مادرم آمده‌ام صومعه‌سرا به مادربزرگم سر بزنم. جای شما خالی، فعلاً استراحت می‌کنم.

 

* ناراحت نیستی از اینکه در اردوی تیم ملی حضور نداری؟

- شاید باورتان نشود اما برای اولین بار و شاید آخرین بار در زندگی‌ام از اینکه از تیم ملی خط خوردم، خوشحال شدم!

 

* شوخی نکن...

- باور کنید خیلی خسته بودم و نیاز به استراحت داشتم... می‌توانید از سجاد شهباززاده که در تیم ملی و اردوهای استقلال با یکدیگر هم‌اتاق هستیم، ‌بپرسید. در اردوی تیم ملی به سجاد گفتم خدا خدا می‌کنم کی روش من را خط بزند.

 

* خب، چرا خودت نرفتی این را به سرمربی تیم ملی بگویی؟!

- شوخی می‌کنید، بروم به سرمربی تیم ملی بگویم من را خط بزن چون روحیه ندارم؟! آن هم به کی روش که می‌گوید بازیکن باید سرباز تیم ملی باشد و برای تیمش جان بدهد. شما متوجه نشدید من چه می‌گویم. من گفتم در این مقطع خوشحال شدم از تیم ملی خط خوردم، نگفتم دوست دارم دیگر در تیم ملی نباشم. من تلاش می‌کنم دوباره به تیم ملی برگردم. نشستن روی نیمکت تیم ملی هم افتخار است و من این افتخار را دوست دارم. با شروع دوباره لیگ، تلاش می‌کنم با نمایش‌های عالی در اردوهای تیم ملی حاضر باشم.

 

* حالا چرا دوست داشتی الان در تیم ملی نباشی؟

- گفتم که خیلی خسته بودم. به زور تمرین می‌کردم. فصل بسیار سنگینی را پشت ‌سر گذاشتم. یک سال تمام فقط تمرین کردم، بدون هیچ استراحتی... موقع تعطیلات نیم‌فصل که تیم‌های لیگ برتری استراحت داشتند، من همراه تیم ملی به جام ملت‌های آسیا رفتم و سایر مواقع هم یا در تمرین استقلال بودم، یا در اردوی تیم ملی... از لحاظ بدنی مشکل نداشتم اما ذهنم خسته بود و نیاز به استراحت داشت. من هر روز صبح و بعدازظهر تمرین می‌کردم. جدا از تیم هم یک‌سری تمرین بدنسازی و هوازی انفرادی داشتم و باید ریکاوری می‌کردم.

 

* پس الان حسابی تفریح می‌کنی؟

- صبح و بعدازظهر تفریحی فوتبال و والیبال بازی می‌کنم تا بدنم از فرم خارج نشود. بقیه‌اش را هم در خمام، رشت و... کنار خانواده‌ام هستم. دلم برای خانواده‌ام تنگ شده بود. الان شده‌ام سرباز مادرم و مثل یک راننده آژانس در خدمت ایشان هستم، البته منتی هم نیست و انجام وظیفه می‌کنم. مادرم بچه بزرگ کرده که به دردش بخورد. در طول فصل سرباز استقلال و تیم ملی بودم، فعلاً سرباز خانواده‌ام.

 

* از استقلال چه خبر؟

- خبرها پیش شماست. من با استقلال قرارداد 3 ساله دارم و تابع باشگاه و کادر فنی هستم. فعلاً از هیچ چیز خبر ندارم و استراحت می‌کنم تا با انرژی و تمرکز عالی برگردم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها