أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۹۵۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۴۰     ۱۸ خرداد ۱۳۹۴
دولت تدبير از زمان شروع به كار خود همواره از سياست‌هاي دولت دهم در بخش مسكن انتقاد و تخصيص بودجه به مسكن مهر را دليل بالا رفتن نرخ تورم اعلام كرده‌ است.
به گزارش پایگاه 598 ، جوان درباره عملکرد دولت یازدهم در بخش مسکن نوشته است: دولت تدبير از زمان شروع به كار خود همواره از سياست‌هاي دولت دهم در بخش مسكن انتقاد و تخصيص بودجه به مسكن مهر را دليل بالا رفتن نرخ تورم اعلام كرده‌ است. دولتمردان اكنون پس از گذشت دو سال به اين نتيجه رسيده‌اند كه بايد از صنايع مرتبط با مسكن حمايت شود تا اشتغال و توليد رونق بگيرد...

دكتر بيژن عبدي، پژوهشگر اقتصادي با انتقاد از سياست انتقادي دولت تدبير در گفت‌وگو با «جوان» گفت: هر آنچه در دولت قبل انجام شد توسط دولتمردان دولت يازدهم نكوهيده شد، اما در لايحه خروج از ركود همان راه‌ها را به عنوان راه‌حل جديد خروج از ركود ارائه كردند. وي افزود: در بخش مسكن نيز به اين نتيجه رسيدند كه بايد از اين بخش و صنايع مرتبط حمايت و منابع بانكي به اين سمت هدايت شود، البته اين بار اسمش را عوض كرده‌اند، تحت عنوان مسكن اجتماعي.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها