أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۱۹۶۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
دروازه بان سابق استقلال تنها در صورتی به این تیم برمی گردد که سرمربی فصل آینده آبی ها منصوریان باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، شایعات حکایت از آن داشت که علیرضا منصوریان یا سرمربی استقلال می‌شود یا سرمربی تراکتوسازی. ‌این در حالی است که مدیرعامل نفت هم مدعی شده منصوریان با ما قرارداد دارد و لیست فصل آینده‌اش را هم داده است!

 

این‌که این وسط چه کسی راست می‌گوید بماند. اما خبر تازه‌تر این‌که رحمتی در فصل جدید در تیمی بازی می‌کند که منصوریان سرمربی‌اش باشد. در واقع اگر علی منصور به تراکتور برود رحمتی هم سنگربان این تیم می‌شود (که اتفاقا مشکل دروازه‌بانی دارد) و اگر منصوریان سرمربی استقلال شود هم رحمتی به تیم سابقش برمی‌گردد.

 

همانطور که می‌دانید رحمتی در فینال جام حذفی هم به ورزشگاه تختی رفت و به خاطر منصوریان بازی نفت- ذوب‌آهن را تماشا کرد. او سال گذشته گران‌ترین بازیکن لیگ برتر بود که گفته می‌شود 3 میلیارد از پیکان گرفت اما در نهایت به لیگ یک رفت!

 

* رحمتی – ذوب آهن منتفی است

در چند روز گذشته نام رحمتی حول و حوش ذوب‌آهن هم شنیده شده است. از آنجایی که ذوب‌آهن با حضور رشید مظاهری و محمدباقر صادقی نیازی نمی‌بیند که دروازه‌بان جدیدی به ترکیب تیمش اضافه کند، بحث حضور رحمتی در ذوب‌آهن، هرگز عملی نخواهد شد. چون نه ذوبی‌ها چنین مذاکره‌ای را تایید کرده‌اند و نه رحمتی حرفی درباره‌اش به زبان آورده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها