يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۹۷۸۲
زمان انتشار: ۲۰:۱۰     ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
عضو خبرگان رهبري :
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت : با توجه به شناخت خوبی که از کشورهای غربی به ویژه آمریکا داریم ، تیم مذاکره کننده ما باید بیش از همیشه مراقب فریبکاری دشمن باشد.
به گزارش پایگاه 598 ، آیت الله محسن حیدری امروز گفت : امام خمینی (ره) بارها آمریکا را شیطان بزرگ خواند و از آنجایی که شیطان نیز طبیعتش فریبکاری است تیم مذاکره کننده ما باید مراقب حیله های آمریکا باشد و به هیچ عنوان زیر بار زیاده خواهی های آنها نرود .

وی با اشاره به نگرانی های رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکرات هسته ای افزود : معظم له بارها در سخنان خود فرمودند که ما نگران فریب کاری دشمن هستیم چرا که برخی ها گمان می کنند آمریکا از آنجایی که قدرت دارد نیازی به فریبکاری ندارد در حالی که تجربه به ما ثابت کرده کشورهایی نظیر آمریکا قابل اعتماد نیستند .

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد : در زمینه مسایل هسته ای نیز بارها و بارها این فریبکاری به اثبات رسیده است ، چرا که طرف غربی در جلسات یک چیز می گوید و به تصویب می رساند و در جلسه بعد همان مصوبه را انکار می کند.

وی خطاب به تیم مذاکره کننده هسته ای گفت: تیم مذاکره کننده ما باید حواس خود را بیش از همیشه جمع کند تا فریب نیرنگ های دشمن را نخورد.

آیت الله حیدری در خصوص جنایات اخیر عربستان و بی اعتنایی به قوانین حقوق بشر اظهار کرد: با توجه به ماهیت ننگینی که آل سعود دارد به نیابت از اسراییل در یمن جنایت کرده و برخی از کشورهای غربی نیز حمایت خود را از آن ها اعلام کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها