يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۱۹۹۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۲۰ خرداد ۱۳۹۴
تيم ملي واليبال ايران بعد از سفري طولاني وارد كازان روسيه شد . سرپرست تيم از حال و روز بچه هايش مي گويد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبر آنلاين، تيم ملي واليبال با پايان كارش در لهستان خسته و كوفته به كازان رسيد. شاگردان كواچ كه در ليگ جهاني شنبه و يكشنبه آينده با روسيه بازي دارند،خيلي راحت به كازان نرسيدند. انها بعداز ورود به فرودگاه مسكو، پنج ساعتي به خاطر تاخير پروازشان به كازان معطل شدند. همين مساله هم آنها را خسته كرده. 

امير خوش خبر سرپرست تيم ملي واليبال مي گويد:«روحيه  بچه ها خوب است . مشكلي بابت تمرين ندارند . فقط  از سفرهاي بيش از حد طولاني خسته اند. ما براي رسيدن به كازان فقط در فرودگاه مسكو 5 ساعت معطل شديم. همين مساله كار را سخت مي كند.» با اين حال سرپرست تيم ملي خوشحال است تيم روحيه اش را به دست آورده:« خوشبختانه روحيه تيم برگشته است. بچه ها سه شنبه دو جلسه تمرين كردند و ديروز هم يك جلسه. 

شك نكنيد تا شنبه براي بازي با روسيه خستگي بچه ها هم برطرف مي شود.» جداي از همه اينها ، مصدوميت سيد محمد موسوي سرعتي زن تيم ملي شايد نگران كننده باشد. او كه در بازي دوم با لهستان هم به زور مسكن به زمين رفت . خوش خبر او را مايه مباهات مي داند:« مچ پاي سيد محمد موسوي زياد خوب نيست. اما من به او افتخار مي كنم . سيد به رغم دردي كه دارد با تعصب مثال زدني در خدمت تيم است.» كواچ با برگرداندن فائزي و ظريف دو مصدوم تيم  به تهران ، مهدي مرندي و شفيعي را به كازان فراخواند. 

اما هنوز معلوم نيست چه تركيبي را براي شنبه بچيند. سرپرست تيم ملي هم نمي داند:« هنوز هيچ چيزي درباره تركيب تيم مقابل روسيه مشخص نيست. نمي دانم تركيب تغيير مي كند يا نه.» آنچه مسلم است ادامه سريال بازي سخت واليبالي ها در روسيه است:« ما بازي خيلي سختي شنبه و يكشنبه هفته آينده داريم. چرا كه روسيه به طور حتم با تركيب اصلي اش مقابل ما بازي مي كند. هر چند بچه هاي ما هم همه سختي ها را تحمل مي كنند و مي خواهند بهتر از بازي با لهستان باشند. بچه هاي ما مردان روزهاي سخت هستند .» او اما خيلي به بازي اميدوار است:« به نظرم بازي خوبي از كار در مي آيد. 

مخصوصا كه سعيد انگيزه اش بيشتر از بقيه بچه هاست. چرا كه در كازان كلي طرفدار دارد. به سعيد اينجا خيلي احترام مي گذارند. مطمئن باشيد بچه ها با روحيه عالي و مصمم بازي مي كنند .اميدوارم سربلند برگرديم.» سرپرست تيم ملي واليبال خوشحال است دردو بازي آخر بيرون از خانه تنها نيست:« آقاي داروزني صبح فردا در كازان است. خوشحالم كه او مي آيد چرا كه حضورش به تيم خيلي كمك مي كند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها