يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۰۵۲۳
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
مدیر سابق تیم ملی گفت: «اگر یکی از باشگاه های تهرانی یا دسته اولی را به مقدماتی جام جهانی بفرستند با دست پر به ایران برمی گردند.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، هوشنگ مقدس در پاسخ به این سوال که چرا رابطه اش با کارلوس کی روش شکرآب شده، اظهار داشت: «من نمی دانم داستان چیست اما به این اسامی توجه کنید تا همه چیز را متوجه شوید. کاروالیو، عباس ترابیان، حامد مومنی، خسرو والی زاده، سیموئز، میک درموت، نمازی، مجید صالح، علی کریمی، پاروت بدنساز بلژیکی، نیکو بدنساز فنلاندی، مهدی محمدنبی و امیرحسین حسینی همه روزگاری در تیم ملی مشغول بودند و در کنار کی روش قرار داشتند. افرادی که امروز نیستند و باید از سرمربی تیم ملی پرسید آیا همه این افراد مشکل داشتند که از تیم ملی کنار گذاشته شدند؟»

 

وی افزود: «کی روش طاقت انتقاد ندارد و به همین خاطر با افرادی که در تیم ملی حضور داشته اند درگیر شد. زور او فقط به طباطباییان، رییس امور مالی فدراسیون، نرسید. طباطباییان برادر همسر رییس فدراسیون است و کی روش بیش از 100 بار این بنده خدا را اذیت کرد تا شاید کنار برود. البته رییس فدراسیون بارها یادآور شده که طباطباییان امین او است که به همین خاطر بودجه اردوهای تیم ملی را در اختیار وی قرار داده است.»

 

مقدس در ادامه عنوان کرد: «کی روش این بنده خدا را در تایلند به هتل تیم ملی راه نداد، اجازه نداد با ملی پوشان غذا بخورد و حتی گفته بود حق ندارد سوار اتوبوس تیم ملی شود. بنده خدا طباطباییان در بیشتر سفرها به طور جداگانه در هتل هایی به غیر از هتل تیم ملی مستقر شده و با تاکسی و وسایل نقلیه عمومی در تمرین و برنامه های تیم ملی حضور پیدا می کرد.»

 

مدیر سابق کاروان های تیم ملی خاطرنشان کرد: «کی روش کاری کرد همه این افراد عطای کار کردن در تیم ملی را به لقایش بخشیده و کنار بروند، آن وقت یکی نیست بپرسد این آقای "ب.م" کیست که در تمام اردوها و سفرهای تیم ملی در کنار بازیکنان بوده و از تسهیلات آن مانند اقامت در هتل و دیگر هزینه ها استفاده می کند. کجای دنیا دیده اید یک مدیر برنامه یا ایجنت با تیم ملی به این سو و آن سو برود؟ این آقا مثل یک سایه همه جا هست و مانده ام چرا دکتر اسدی، دبیرکل جدید فدراسیون که می گویند مو را از ماست کشیده و به همه چیز توجه دارد از این آقا نمی پرسد تو در تیم ملی چه کار داری؟»

 

مقدس افزود: «من دوست نداشتم به این موارد اشاره کنم اما وقتی شنیدم بعد از آن همه خدمتی که به این آقا در دبی کرده و برایش حساب باز کرده بودم تا درآمدهایش را جا به جا کند این حرف را زده که دور و بر تیم ملی پیدایم نشود. خدا را شکر الان هم تیم ملی بازی حساسی ندارد که بگویند با این حرف ها حاشیه درست کرده ام چون تیم های ترکمنستان، گوام و هندوستان جزو تیم های درجه 3 آسیا حساب می شوند که اگر یکی از باشگاه های تهرانی یا دسته اولی را به این بازی ها بفرستند با دست پر به ایران برمی گردند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها