أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۰۵۲۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۲۴ خرداد ۱۳۹۴
در اثر سانحه رانندگی:
حجت‌الاسلام مهدی مطلبی از طلاب بسیجی مدرسه علمیه معصومیه که در طول یک سال و نیم گذشته از پیشتازان عرصه روشنگری هسته ای بود، صبح امروز دعوت حق را لبیک گفت / تحریریه پایگاه 598 ضمن عرض تسلیت درگذشت این مجاهد بصیر و نویسندگان و پژوهشگران انقلاب اسلامی که مدتی توفیق همکاری رسانه ای با مرحوم مطلبی را در پایگاه 598 داشته اند ضایعه درگذشت ایشان را به همسر و خانواده محترم شان تسلیت عرض می نماید.
به گزارش پایگاه 598، حجت‌الاسلام مهدی مطلبی از طلاب بسیجی مدرسه علمیه معصومیه و مبلغان شاخص حوزه‌ علمیه‌‌ قم که در طول یک سال و نیم گذشته از پیشتازان عرصه روشنگری هسته ای بود، صبح امروز در 40 کیلومتری سنندج دچار سانحه شد و دعوت حق را لبیک گفت.

حجت‌الاسلام مطلبی فارغ از تألیف دو کتاب تحقیقی در موضوع مذاکرات هسته‌ای با عنوان "عقب‌نشینی ممنوع" و " راز آن چه مرقوم داشته‌اند" نقشی کلیدی در برپایی دوره‌های آموزشی و نشست‌های تحلیلی در موضوع هسته‌ای در حوزه‌ علمیه‌ی قم مقدسه داشت.

نقد و بررسی مذاکرات هسته‌ای در نشست‌های متعدد در حوزه‌ها، دانشگاه‌ها، هیئت‌های مذهبی و مساجد سراسر کشور از دیگر فعالیت‌های این طلبه مجاهد بود.

مراسم وداع و تشیع پیکر این طلبه مجاهد دوشنبه 25 خرداد ماه از ساعت 10 صبح از مسجد امام حسن عسگری به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.

همچنین برنامه وداع با حجت الاسلام مهدی مطلبی در تهران نیز دوشنبه 25 خرداد ماه بعد از نماز مغرب همزمان با برنامه وداع با پیکر شهدای غواص در مسجد دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

تحریریه پایگاه 598 ضمن عرض تسلیت درگذشت این مجاهد بصیر و نویسندگان و پژوهشگران انقلاب اسلامی که مدتی توفیق همکاری رسانه ای با مرحوم مطلبی را در پایگاه 598 داشته اند ضایعه درگذشت ایشان را به همسر و خانواده محترم شان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر و توفیق مسألت می نماید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲۷
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها