يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۰۵۳۳
زمان انتشار: ۰۱:۵۶     ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
سجاد شهباززاده هفته گذشته حضور سرزده‌ای در باشگاه استقلال داشت آن هم در روزهایی که این تیم نه مدیرعاملی داشت، نه معاون ورزشی که پاسخگوی ابهامات بازیکنان درخصوص وضعیت فصل آینده باشد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل ازجام نیوز، سجاد كه در ليست نهايي تيم‌ ملي قرار نگرفت، بعد از چند روز استراحت در زادگاهش به تهران بازگشت و بلافاصله به ساختمان باشگاه استقلال رفت تا ظرف مدت چند دقيقه تنها برگه قراردادش را دريافت كند و بلافاصله راهي سازمان ليگ شود.

بعد از اين اتفاق گمانه‌زني‌هاي زيادي در ارتباط با جدايي احتمالي او از استقلال به گوش رسيد به خصوص بعد از اينكه اعلام شد بازيكنان مي‌توانند بنا به قوانين جديد سازمان ليگ به خاطر دريافت كمتر از 50 درصد از قراردادهاي مالي قرارداد سال دوم خود را فسخ كنند. حالا با گذشت چند روز از اين اتفاق خبر رسيد بهترين گلزن استقلال در فصل گذشته با پيشنهادي وسوسه‌كننده از سوي يك تيم عربي حاشيه خليج فارس روبه‌رو شده كه او را براي ماندن در جمع آبي‌پوشان مردد كرده است.

گويا اين تيم قطري علاوه بر رقم نجومي آفرهاي ديگري نيز در قرارداد پيشنهادي قرارداده كه شهباززاده را براي جدايي از استقلال و كوچ به آن سوي آب‌هاي خليج فارس ترغيب كرده است. البته بايد منتظر ماند و ديد مسئولان جديد باشگاه استقلال كه قرار است امروز بر مسند كار بايستند، چه واكنشي به اين اتفاق نشان داده و اجازه جدايي به يكي از كليدي‌ترين مهره‌هاي خود را خواهند داد يا... ذكر اين نكته الزامي است كه شايعاتي مبني بر سفر 48 ساعته شهباززاده به آن سوي آب‌هاي خليج فارس به گوش رسيد كه نه تأييد شد نه تكذيب.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها