کد خبر: ۳۲۰۶۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
دبیر کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه نفت مدعی شد، مسئولان باشگاه استقلال دوست ندارد، سرمربی جوان زردپوشان تهرانی به عضویت این تیم درآید.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم،حسین آل‌اسحاق در خصوص اینکه باشگاه نفت به علیرضا منصوریان اجازه فسخ قرارداد و حضور در تیم استقلال را نداده است، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: کمیته سه نفره نقل‌وانتقالات باشگاه نفت از روز گذشته طبق لیستی که منصوریان به ما داده مذاکرات خود را با بازیکنانی که در این لیست قرار دارند آغاز کرده است. در همین رابطه روز یکشنبه با چهار بازیکن تیم نفت که قراردادشان تمام شده بود و برخی دیگر که خارج از تیم بودند، مذاکره کردیم. این روند در روزهای آینده نیز ادامه دارد. تمام سعی‌مان را به کار می‌گیریم تا پایان هفته کار مذاکرات با بازیکنان را به سرانجام برسانیم.

دبیر کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه نفت تهران گفت: روز گذشته در خصوص منصوریان دو جلسه برگزار کردیم که نشست اول مربوط به کمیته منتخب باشگاه که متشکل از دو عضو هیئت مدیره و بازرس موسسه است، می‌شد و نشست دوم، جلسه هیئت امنای باشگاه نفت بود. در مجموع به این جمع‌بندی رسیدیم که منصوریان طبق قرارداد دو ساله‌ای که با باشگاه نفت دارد، باید به کارش ادامه دهد و مخالف جدایی او هستیم. این موضوع در بیانیه‌ای رسمی روی سایت باشگاه قرار داده شد.

وی تأکید کرد: یکی از مسائلی که ناراحتی و نگرانی ما را تشدید کرد، نامه افشارزاده بود. در نامه باشگاه استقلال از ما خواسته شده تا ابتدا رضایتنامه منصوریان را بدهیم و بعد آنها با وی برای هدایت تیم استقلال مذاکره کنند. در این بین سؤالی که مطرح می‌شود این است که اگر باشگاه استقلال با منصوریان به توافق نرسد چه اتفاقی برای این مربی جوان خواهد افتاد؟ در واقع داستان چند سال پیش ابراهیم‌زاده تکرار خواهد شد. حرکت باشگاه استقلال حرکت قشنگی نبود، چون به نظر می‌رسید با این کار قصد تخریب منصوریان را دارند.

آل‌اسحاق خاطرنشان کرد: مسئولان باشگاه استقلال به نوعی دوست ندارند منصوریان به تیم‌شان برود. اگر منصوریان به واسطه این حرکت باشگاه استقلال، تیم نفت را هم از دست بدهد آن وقت چه کار خواهد کرد؟ اگر منصوریان با باشگاه استقلال مذاکره می‌کرد و به توافق نمی‌رسید و در آن بازه زمانی ما با مربی دیگری به توافق نهایی می‌رسیدیم، دیگر راه بازگشتی برای او وجود نداشت.

دبیر کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه نفت تأکید کرد: یکی از نکاتی که کمیته منتخب و هیئت امنا در خصوص آن اتفاق نظر داشتند، این بود که با این ماجرا شأن منصوریان از بین می‌رود. اگر واقعاً دوستان در باشگاه استقلال منصوریان را می‌خواستند اعلام می‌کردند که ما می‌خواهیم با این مربی قرارداد ببندیم. در آن صورت هم فرقی نمی‌کرد و باز هم ما مخالفت می‌کردیم اما شأن منصوریان حفظ می‌شد، حالا هم می‌خواهند در رسانه‌ها بدین شکل رفتار کنند که ما منصوریان را می‌خواستیم اما نفتی‌ها مخالفت کردند.

آل‌اسحاق در خاتمه اظهار داشت: آنها نمی‌گویند که منصوریان با باشگاه نفت قرارداد دو ساله داشته و تیمش توانسته به جمع هشت تیم برتر آسیا راه پیدا کند. باید به عنوان یک مربی که شأن‌اش ملی شده از منصوریان حمایت کرد اما برخی افراد فقط حرف‌های حاشیه‌ای می‌زنند. در واقع مسئولان باشگاه استقلال در خصوص این موضوع یک بازی رسانه‌ای می‌کنند و می‌خواهند افکار هواداران باشگاه استقلال را منحرف کنند.

به گزارش تسنیم، منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تهران روز گذشته در پاسخ به نامه بهرام افشارزاده برای حضور علیرضا منصوریان در تیم استقلال نوشت: «ضمن تشکر از حضرتعالی و در پاسخ به نامه شماره 93/2/1088 مورخ 94/3/21 که طی نمابر مورخه 94/3/24 به این باشگاه ارسال گردیده است به استحضار می‌رساند، تقاضای باشگاه استقلال مبنی بر فسخ قرارداد سرمربی این تیم (جناب آقای علیرضا منصوریان) به کمیته نقل‌وانتقالات باشگاه ارائه و با امعان نظر به حضور تیم نفت به عنوان تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا موضوع در هیئت امنای مؤسسه مطرح و مورد موافقت قرار نگرفت».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها