کد خبر: ۳۲۰۷۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۶     ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
ادینهو، پادوانی، رحمتی، رضاییان، امیری، جابر انصاری و مبعلی در لیست خرید آبی.
به گزارش پایگاه 598 ، روزنامه خبر ورزشی نوشت: همان شبی که علیرضا منصوریان در برنامه تلویزیونی ۹۰ و در پاسخ به عادل فردوسی‌پور گفت: «وقتی به استقلال می‌آیم که بتوانم ایده خودم را بیاورم چون مشکل استقلال با تغییر نفر عوض نمی‌شود و تفکر باید عوض شود.» معلوم بود او برای آمدن به استقلال برنامه دارد؛ برنامه‌هایی که در همین چند روز اخیر و طی چند جلسه مذاکره به نماینده تام‌الاختیار وزارت ورزش و بهرام افشارزاده ارائه شده است.

منصوريان كه امشب به احتمال فراوان حكم سرمربيگري استقلال را دريافت مي‌كند، در مرحله اول فقط براي توافق بر سر كليات با افشارزاده مذاكره كرد و سپس با همراهي مديرعامل استقلال به ديدار سجادي رفت. منصوريان كه به وزارت ورزش گفته بود با نفت قرارداد دارد اما با همكاري آنها تلاش مي‌كند بدون هيچ مشكلي رضايتنامه‌اش را از نفت بگيرد، بعد از اين كه ديد طرف مقابل در مذاكره به همكاري با او تمايل دارد، اعلام كرد مي‌آيم اما توقع دارم حمايت شوم. اگر مطمئن هستيد هيأت مديره و مديرعامل جديد از من حمايت مي‌كنند، در خدمت شما و استقلال هستم.
علي‌منصور وقتي مطمئن شد تحت حمايت است، برنامه‌اش را ارائه كرد كه البته اين ارائه برنامه به صورت شفاهي بوده، نه مكتوب...

برابر با شنيده‌هاي ما منصوريان دو مرحله اردوي داخلي و خارجي را براي آبي‌پوشان درنظر گرفته كه اردوي خارجي در تركيه برپا مي‌شود. گزينه شماره يك سرمربيگري استقلال همچنين در برنامه‌هايش به اين مسئله اشاره كرده كه بازيكنان استقلال را از لحاظ فني، تغذيه و... زيرنظر خواهد داشت.
منصوريان توقع دارد هيأت مديره و مديرعامل جديد استقلال از برنامه‌هاي او حمايت كنند. گفته مي‌شود علي‌منصور حتي فهرست مازاد و ليست خريد خود را به طرف مذاكره ارائه كرده است.

گويا نام ميلاد نوري، ميلاد سليمان‌فلاح و اميرحسين صادقي در ليست مازاد استقلال قرار دارد و باتوجه به نفراتي كه علي‌منصور دنبال جذب‌شان است، مهره‌هايي نظير هاشم بيك‌زاده، آرش برهاني، محسن فروزان و... هم بايد از استقلال بروند چون ادينهو، جابر انصاري، لئوناردو پادواني، سيدمهدي رحمتي، رامين رضاييان، وحيد اميري و ايمان مبعلي در ليست خريد منصوريان هستند.

گزينه شماره يك سرمربيگري استقلال ادينهو، آقاي گل ليگ و ستاره تراكتورسازي است و جابر انصاري گلزن گسترش‌فولاد را براي خط حمله‌اش مي‌خواهد، لئوناردو پادواني مدافع خارجي نفت، رامين رضاييان از راه‌آهن، وحيد اميري از نفت و البته ايمان مبعلي را در ليست خريدش قرار داده و همان‌طور كه پيش‌بيني مي‌شد سيدمهدي رحمتي را هم مي‌خواهد.

البته اميرارسلان مطهري، ميلاد محمدي و ۲ ملي‌پوش اميد ديگر هم اميدهايي هستند كه نام‌شان در فهرست منصوريان قرار دارد. اگر عصر امروز مديرعامل و هيأت مديره مشخص شود، منصوريان از امشب سرمربي استقلال خواهد بود و از فردا يارگيري آبي‌ها آغاز مي‌شود.

معرفي سرمربي بعد از انتخاب هيأت مديره و مديرعامل
علي‌منصور با استقلال توافق كرد
عليرضا منصوريان را از همين امروز بايد سرمربي استقلال ناميد. اگرچه استقلالي‌ها گزينه‌اي به نام ايگور استيماچ كروات را در آب نمك خوابانده‌اند تا اگر به هر دليلي منصوريان نتوانست از نفت مجوز بگيرد، دست‌شان در پوست گردو نماند اما منابع آگاه مي‌گويند ظهر ديروز منصوريان پشت درهاي بسته با تصميم‌سازان و تصميم‌گيرندگان مجموعه آبي به توافق رسيد و از امروز سرمربي استقلال است البته معارفه منصوريان بعد از انتخاب مديرعامل و اعضاي هيأت مديره انجام مي‌شود چون طبيعي است كه استقلال هم مثل هر باشگاهي اول مديران خود را بشناسد، بعد سرمربي‌اش را!

استقلالي‌ها در كمپ حجازي غذا مي‌خورند
منصوريان ۳۰۰ ميليون تومان براي تغذيه خواست
يكي از برنامه‌هاي عليرضا منصوريان كه ۹۹/۹۹ درصد سرمربي استقلال مي‌شود اين است كه تغذيه تمامي بازيكنان استقلال زير نظر كادرفني و كادرپزشكي باشد. او به مديران طرف مذاكره‌اش گفته بايد تغذيه تمامي بازيكنان را در روزهاي تمرين زير نظر داشته باشم و شما جدا از هزينه‌هاي فصل بايد ۳۰۰ ميليون تومان كنار بگذاريد تا بازيكنان استقلال در كمپ زنده‌ياد حجازي كه محل تمرين‌شان است، غذا بخورند. منصوريان نمي‌خواهد هيچ چيز را به قضا و قدر بسپارد و قصد دارد براي آبي‌پوشان رژيم غذايي در نظر بگيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها