أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۰۷۱۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
علی‌منصور وقتی مطمئن شد تحت حمایت است، برنامه‌اش را ارائه کرد که البته این ارائه برنامه به صورت شفاهی بوده، نه مکتوب...
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، همان شبی که علیرضا منصوریان در برنامه تلویزیونی 90 و در پاسخ به عادل فردوسی‌پور گفت: «وقتی به استقلال می‌آیم که بتوانم ایده خودم را بیاورم چون مشکل استقلال با تغییر نفر عوض نمی‌شود و تفکر باید عوض شود.» معلوم بود او برای آمدن به استقلال برنامه دارد؛ برنامه‌هایی که در همین چند روز اخیر و طی چند جلسه مذاکره به نماینده تام‌الاختیار وزارت ورزش و بهرام افشارزاده ارائه شده است.

 

منصوریان که امشب به احتمال فراوان حکم سرمربیگری استقلال را دریافت می‌کند، در مرحله اول فقط برای توافق بر سر کلیات با افشارزاده مذاکره کرد و سپس با همراهی مدیرعامل استقلال به دیدار سجادی رفت.

 

منصوریان که به وزارت ورزش گفته بود با نفت قرارداد دارد اما با همکاری آنها تلاش می‌کند بدون هیچ مشکلی رضایتنامه‌اش را از نفت بگیرد، بعد از این که دید طرف مقابل در مذاکره به همکاری با او تمایل دارد، اعلام کرد می‌آیم اما توقع دارم حمایت شوم. اگر مطمئن هستید هیأت مدیره و مدیرعامل جدید از من حمایت می‌کنند، در خدمت شما و استقلال هستم.

 

علی‌منصور وقتی مطمئن شد تحت حمایت است، برنامه‌اش را ارائه کرد که البته این ارائه برنامه به صورت شفاهی بوده، نه مکتوب...

 

برابر با شنیده‌های ما منصوریان دو مرحله اردوی داخلی و خارجی را برای آبی‌پوشان در نظر گرفته که اردوی خارجی در ترکیه برپا می‌شود. گزینه شماره یک سرمربیگری استقلال همچنین در برنامه‌هایش به این مسئله اشاره کرده که بازیکنان استقلال را از لحاظ فنی، تغذیه و... زیرنظر خواهد داشت.

 

منصوریان توقع دارد هیأت مدیره و مدیرعامل جدید استقلال از برنامه‌های او حمایت کنند. گفته می‌شود علی‌منصور حتی فهرست مازاد و لیست خرید خود را به طرف مذاکره ارائه کرده است.

 

گویا نام میلاد نوری، میلاد سلیمان‌فلاح و امیرحسین صادقی در لیست مازاد استقلال قرار دارد و با توجه به نفراتی که علی‌منصور دنبال جذب‌شان است، مهره‌هایی نظیر هاشم بیگ‌زاده، آرش برهانی، محسن فروزان و... هم باید از استقلال بروند چون ادینهو، جابر انصاری، لئوناردو پادوانی، سیدمهدی رحمتی، رامین رضاییان، وحید امیری و ایمان مبعلی در لیست خرید منصوریان هستند.

 

گزینه شماره یک سرمربیگری استقلال ادینهو، آقای گل لیگ و ستاره تراکتورسازی است و جابر انصاری گلزن گسترش‌فولاد را برای خط حمله‌اش می‌خواهد، لئوناردو پادوانی مدافع خارجی نفت، رامین رضاییان از راه‌آهن، وحید امیری از نفت و البته ایمان مبعلی را در لیست خریدش قرار داده و همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد سیدمهدی رحمتی را هم می‌خواهد.

 

البته امیرارسلان مطهری، میلاد محمدی و 2 ملی‌پوش امید دیگر هم امیدهایی هستند که نام‌شان در فهرست منصوریان قرار دارد. اگر عصر امروز مدیرعامل و هیأت مدیره مشخص شود، منصوریان از امشب سرمربی استقلال خواهد بود و از فردا یارگیری آبی‌ها آغاز می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها