أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۰۷۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۲۵ خرداد ۱۳۹۴
عضو کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی ایران
عضو کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی ایران معتقد است که دلیل این‌که دولت یازدهم هم در زمینه یارانه‌ها و اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها هیچ تغییر رویکردی نداشته و راه دولت قبلی را می‌رود، همان پوپولیسم و مسایل سیاسی است.
به گزارش 598 ، عباس وطن‌پرور، عضو کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگو با «افکارنیوز» در پاسخ به این پرسش که دولت اعلام کرده که در سال‌جاری ۳۰۰ میلیارد تومان یارانه به بخش تولید پرداخت کرده است، اظهار داشت: ما تاکنون چنین حمایتی از سوی دولت ندیده‌ایم.وی افزود: در سال‌های گذشته با وجود افزایش قیمت حامل‌های انرژی و آوردن فشار بیشتر به بخش تولید، اما فقط دولت تلاش می‌کرد یارانه بخش مردمی را تامین کند و هیچ‌گونه سعی و تلاشی برای تامین یارانه بخش تولید نداشت.

عضو کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی ایران متذکر شد: دلیل این‌که دولت یازدهم هم در زمینه یارانه‌ها هیچ تغییر رویکردی نداشته و راه دولت قبلی را می‌رود، همان پوپولیسم و مسایل سیاسی است.

وطن‌پرور با بیان این‌که نمی‌شود فقط قیمت سوخت را افزایش داد، اما از بخش تولید حمایت نکرد، ادامه داد: حمایت از بخش تولید با حرف و شعار صورت نمی‌گیرد، بلکه باید به سراغ اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های عملی رفت.

وی عنوان کرد: هم‌اکنون قیمت تمام شده تولید بالاست و بخش بالای این هزینه‌ها، بهایی است که تولیدکنندگان بابت سود بانکی و یا جرایم بانکی پرداخت می‌کنند.

عضو کمیسیون صنعت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران تصریح کرد: در ماه‌های گذشته دولت اعلام کرده که عبور از رکود دارد اتاق می‌افتد، اما همچنان بخش تولید درگیر مشکلات گذشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها