يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۰۸۵۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
رسایی:
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: از زمان توافق ژنو تاکنون علی‌رغم خوشبینی‌ها و اعتمادهای نابجا به کدخدای بی‌خدا نه تنها تحریم‌ها و توهین‌ها کاهش نیافته بلکه بیشتر شده است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام حمید رسایی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس (26 خرداد 94) گفت: مقطع فعلی انقلاب و جایگاهی که در آن قرار گرفته‌ایم جایی است که تمام کفر در برابر عظمت و مقاومت 37 ساله ملت ایران سر تسلیم فرود آورده و تنها دلیل این پیروزی تبعیت اکثر مسئولان جمهوری اسلامی و پیروی ملت شریف ایران از نائب امام زمان(عج) امام خامنه‌ای است.

وی افزود: با این وجود متأسفانه هستند کسانی که علی‌رغم این کارنامه درخشان 37 ساله همچنان معتقد به عقب‌نشینی و کوتاه آمدن در برابر ستمگران عالم‌اند. اما همانطور که رهبری فرمودند برای حل مشکلات کشور دو نگاه وجود دارد یک نگاه معتقد است که برای حل مشکلات کشور باید به توان داخلی تکیه کرد و نگاه دیگر بر این اعتقاد است که برای حل مشکلات کشور باید سیاست خارجی را تغییر داد و دست از آرمان‌ها برداشت و رهبر انقلاب بر این نکته تأکید داشتند که نگاه دوم شکست خورده است.

نایب‌رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: امروز موضوع انرژی هسته‌ای که نماد استقلال کشور ماست به یکی از عرصه‌های مهمی تبدیل شده که دو نگاه فوق را نشان می‌دهد از توافقنامه ژنو تا امروز که حدود یک سال و نیم می‌گذرد علی‌رغم خوشبینی‌ها و اعتمادهای نابه‌جا به کدخدای بی‌خدا نه تنها تحریم‌ها کاهش نیافته بلکه بیشتر شده، نه تنها توهین‌ها کاهش نیافته که اوباما که یکی از مسئولین ما متأسفانه آن را باهوش و مؤدب خواند توهین‌هایش بیشتر شده علاوه بر این توهین‌ها، تحقیرها هم بیشتر شده است.

رسایی خاطرنشان کرد: متأسفانه علی‌رغم تجربه تاریخی تیم مذاکره‌کننده با رئیس‌جمهور محترم که در سایه توافقات سال 82 تا 84 به دست‌ آمد باز هم رئیس‌جمهور و تیم مذاکره‌کننده به شیطان بزرگ و وعده‌های او خوشبین هستند، نه فقط خوشبین که گاهاً مواضعی اتخاذ می‌کنند که جز آب به آسیاب دشمن ریختن و فشار بیشتر بر مردم نتیجه دیگری ندارد. اینکه‌ آب خوردن و نان خوردن مردم حتی فرهنگ و هنر و ازدواج مردم را مرتبط با تحریم بدانیم یعنی آمریکا برای پذیرش توافق ظالمانه بیشتر به ما فشار بیاور.

وی افزود: امروز با تأئید مصوبه کمیسیون امنیت ملی این پیام را به همگان بدهیم که مجلس شورای اسلامی پشت سر و مدافع رهبر انقلاب و تابع ایشان در حفظ خطوط قرمز هسته‌ای است.

نایب‌رئیس کمیسیون اصل90 مجلس، اظهار داشت: بعضی از دوستان می‌گویند رهبر انقلاب هستند، چگونه جرأت می‌کند موضوعی را به رهبر انقلاب تحمیل کند. من خطاب به این دوستان می‌گویم آنکه علی بود ابوموسی‌ اشعری را به او تحمیل کردند این که سید علی است. مگر غیر از این بود که خیانت برخی از فرماندهان امام حسن باعث تحمیل صلح حسنی شد. مگر غیر از این بود که امام فرمود من جام زهر را سر کشیدم و این یعنی مرا مجبور کردند که این کار را انجام دادم.

رفیعی خاطرنشان کرد: تحمیل به ولی نتیجه تصمیم اصحاب ولی است نه تصمیم خود ولی.

اول یاران علی تصمیم گرفتند تحمیل را پذیرفتند و بعد علی مجبور شد امروز اگر مجلس کوتاه بیاید شاید به رهبر انقلاب هم تحمیل کنند، تحمیل سه ضلع دارد، ضلع داخلی، ضلع خارجی و یک ضلع ایدئولوژی.

وی ادامه داد: یک ضلع تحریم تحقیر است که نسبت به مسئولین ما در این مدت از سوی آمریکایی‌ها به کار گرفته شد یک ضلع تحمیل تحریم است که علیه مردم به کار گرفته شد و یک ضلع تحریم تحریف بوداینکه گفته می‌شود امام مخالف شعار مرگ بر آمریکا بود و برخی می‌گویند که من در مورد قطعنامه 598 حرف‌های ناگفته‌ای دارم که آن را بعداً مطرح می‌کنم و قصد داشتم قبل از 10 تیر در آستانه تحمیل کردن این شرایط به رهبری مطرح کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ضلع سوم که ایدئولژی سازی برای موضوع تحمیل بود رهبر انقلاب خنثی کرد.

رسایی در پایان گفت: جیسون رضائیان که امروز در بازداشت به سر می‌برود جاسوس آمریکایی است که یکی از وظایف وی تحقیق در مورد آب شرب تهران بوده تا از این طریق به ایران فشار وارد کند. سؤال ما در اینجا این است چه مقام مسئولی در نهاد ریاست جمهوری از جیسون رضائیان حمایت کرده چرا اجازه بازداشت این مقام مسئول را که از اقوام برخی از مسئولین است نمی‌دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها