أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۰۹۰۶
زمان انتشار: ۱۸:۴۹     ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
 
- به گزارش پایگاه 598 به نقل از مشرق ، جمعی از هنرمندان سینما از جمله حمد علی باشه آهنگر،مجتبی راعی، رضا میرکریمی، علیرضا رضاداد، محمد حسین طباطبائی نژاد، جمال شورجه،همایون اسعدیان، فرشته طائرپور، کمال تبریزی، مازیار میری،ناصر عنصری، مرتضی شایسته، ابراهیم مختاری،حسن پورشیرازی، منوچهر شاهسواری، اکبر نبوی، محسن خان‌جهانی،محمدرضا موئینی،کامران ملکی،حمیدی مقدم و... در این برنامه حاضر شدند.
 
- ازدحام شدید جمیعت باعث حرکت بسیار کند کاروان شهدا شده است. کاروان شهدا هم ‌اکنون در حال تغییر مسیر به سمت خیابان جمهوری اسلامی است.
 
- سعید حدادیان مداح اهل بیت هم‌اکنون در حال مداحی و نوحه‌خوانی هستند.فریاد «مرگ بر آمریکا»ی جمعیت، مکان تشییع شهدا را فرا گرفته است.
 
سعید حدادیان در سخنان کوتاهی در خلال نوحه‌خوانی گفت:‌ این پیام این شهدای غواص برای ماست. آنها امروز به سراغ ما آمده‌اند تا بگویند که ما دست بسته‌مان هم برای خدا کار می‌کند، ما بن‌بست نداریم. ما هم امروز خطاب به آنی که می‌گوید شما از جیب ملت خبر ندارید می‌گوییم که جیب ملت پر از عکس احمدی روشن است، پر از وصیت‌نامه شهداست پر از سربند یازهرا و یا حسین است. این مردم ایستاده‌اند، شما کم نیاورید...
 
این سخنان با استقبال وسیع مردم روبرو شد.
 
- هم اکنون مراسم شعرخوانی حماسی و نوحه‌خوانی توسط محمود کریمی، مداح اهل‌بیت(ع) در حال اجراست. سعید حدادیان هم در این مراسم حضور دارد. مردم در حال هم نوایی با کریمی هستند.
 
مردم پلاکاردهایی بر دست دارند که بر روی آن‌ها با نمایش تصویری از تابوت‌ شهدا نوشته شده است: «این سند جنایت کدخداست». همچنین جملات زیادی از امام خمینی(ره) در ضدیت با امپریالیسم جهانی و عدم سازش با آمریکا بر روی برخی پلاکاردها چاپ شده است مانند: «هر ملتی که به آمریکا اعتماد کرد ضربه خورد» بر روی یکی از دست نوشته‌های مردمی نوشته شده است: «هر کس به وقت یاری رهبرش در خواب باشد با لگد دشمن بیدار می‌شود»
 
- سخنرانی  محسن رضایی آغاز شد. محسن رضایی با اشاره به مناسبت 26 شهریور و سالگرد شهادت شهید صفارهرندی، ایمانی، نیک‌نژاد و بخارایی، شهدای معترض به کاپیتولاسیون گفت:مناسبت امروز با حضور این شهدا قرین است. شهدایی که فضای کشور را در این چند وقت کاملا دگرگون کرده‌اند چه در فضای حضوری و کف خیابان‌ها و چه در فضای مجازی، این مردم ثابت‌ کرده‌اند که امروز پیرو راستین این شهدا هستند، در شرایطی که امروز در فضای بین‌المللی ما نیاز به نمایش وحدت و خشم انقلابی داشتیم، این حضور امروز بسیار معنا دار است. امروز داعش به 35 کیلومتری بغداد رسیده است و باید از سوی ملت ایران پیامی به آنها داده می‌شد. امروز در یمن مردم بی‌پناه یمن در حال بمباران شدن هر روزه هستند و لازم بود که بار دیگر از سوی شهدا فریاد الله اکبری بلند شود و گفته شود که فکر نکنید می‌توانید به حیات ننگین‌تان ادامه بدهید. (برای دیدن متن کامل اخبار اینجا کلیک کنید)
 
به دلیل ازدحام جمعیت حرکت کاروان شهدا متوقف شد/خیل عظیم مردمی برای حضور در مراسم تشییع در خیابانهای منتهی به میدان بهارستان/حضور اقشار مختلف مردم با تصاویر و پلاکاردهایی درباره شهدا/طنین کجایید ای شهیدان خدایی
 
- به دلیل ازدحام جمعیت حرکت کاروان شهدا همچنان روبروی درب شمالی مجلس است و حرکتش متوقف شده است.

-کاروان شهدا از درب شمالی مجلس وارد میدان بهارستان شدند.
 
-حضور خانواده شهدا، به ویژه مادران شهدا در این مراسم قابل‌توجه است. هیئات مذهبی نیز حضور پرشوری دارند.
 
-سخنرانی محسن رضایی، فرمانده سابق سپاه در طول هشت سال دفاع مقدس  تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود.جمعیت همچنان در حال اضافه شدن است و ازدحام جمعیت به حد غیرقابل‌کنترلی رسیده است.هنوز پیکر شهدا به میدان بهارستان نرسیده است.
 
- محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری سابق ایران به جمع تشییع‌کنندگان پیوسته است.
 
- مراسم تشییع پیکر شهدا هم اکنون با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد.
 
- پخش مستقیم مراسم از شبکه دو و شبکه خبر تلویزیون آغاز شد.
 
-کاروان شهدا به میدان شهدا رسیده‌است و از آنجا به سمت خیابان مجاهدین اسلام در حال حرکت هستند.
 
- خبرها هاکی از آن است که به دلیل ترافیک و حضور بی شمار جمعیت، کاروان شهدا هنوز به میدان بهارستان نرسیده است.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها