کد خبر: ۳۲۰۹۲۹
زمان انتشار: ۲۳:۳۱     ۲۶ خرداد ۱۳۹۴
گزارشی از حضور معنادار و بی سابقه مردم در تشییع شهدا +تصاویر
تشییع بی سابقه 270 شهید دفاع مقدس و خروش فرزندان انقلاب در 26 خرداد ماه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد و این مراسم امروز با حضور با شکوه و گسترده مردم پایتخت برگزار گردید. میدان بهارستان قبل از شروع رسمی برنامه مملو از جمعیت شد و حضور بی سابقه مردم خداجوی تهران در میدان بهارستان موجب اختلال در زمان بندی این مراسم شد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، تشییع بی سابقه 270 شهید دفاع مقدس و خروش فرزندان انقلاب در 26 خرداد ماه در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد و این مراسم امروز با حضور با شکوه و گسترده مردم پایتخت برگزار گردید.

میدان بهارستان قبل از شروع رسمی برنامه مملو از جمعیت شد و حضور بی سابقه مردم خداجوی تهران در میدان بهارستان موجب اختلال در زمان بندی این مراسم گردید به طوری که اتشییع پیکر شهیدان از بهارستان تا معراج الشهدا بیش از پنج ساعت به طول انجامید.

جمعیت حاضر در این مراسم یکصدا سرود معروف «کجایید ای شهیدان خدایی» را زمزه می‌کنند. همچنین مداحان اهل بیت همچون حسین سیب سرخی، ابراهیم رحیمی، احد قدمی و جمعی دیگر از ذاکرین اهل بیت در این مراسم به مدیحه سرایی پرداختند.

حاضرین در این مراسم باشکوه شعارهای ضد آمریکایی چون «نه سازش، نه تسلیم، نبرد با آمریکا» و «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده» «این سند جنایت کدخداست» را سر می دادند و پلاکاردهای تشییع کنندگان شهدا نیز شامل «آب خوردن ما وابسته به یاحسین است نه تحریم»،«با دستان بسته مقاومت کردید،ما با دست باز چه کردیم» بود.

 محسن رضایی فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تشییع پیکر پاک ۱۷۵ شهید غواص و ۱۰۰ شهید گمنام در میدان بهارستان با اشاره به ۲۶ شهریور سالگرد شهادت شهید صفارهرندی، ایمانی، نیک‌نژاد و بخارایی، شهدای معترض به کاپیتولاسیون گفت: مناسبت امروز با حضور این شهدا قرین است. شهدایی که فضای کشور را در این چند وقت کاملا دگرگون کرده‌اند چه در فضای حضوری و کف خیابان‌ها و چه در فضای مجازی.



وی تاکید کرد: این مردم ثابت‌ کرده‌اند که امروز پیرو راستین این شهدا هستند، در شرایطی که امروز در فضای بین‌المللی ما نیاز به نمایش وحدت و خشم انقلابی داشتیم، این حضور امروز بسیار معنا دار است.

دبیر مجمع تشخیص مصحلت نظام گفت: اسامی غواص‌ها را همه خواهید شنید ۱۷۵ تن از این شهدا غواصان و خط‌شکنان هستند. همه آنها را شما خواهید شناخت، اما غواصان چه بودند و چه کردند؟ آنها حساس‌ترین ماموریت خط‌شکنی را برعهده داشتند. یک ساعت قبل از شروع عملیات در تاریکی شب، غواص‌ها از دل سرزمین خودی و تاریکی شب باید به سمت دشمن حرکت می‌کردند. از سال سوم جنگ به این طرف جنگ به بن بست رسید و ما به این نتیجه رسیدیم که جنک را باید به آب‌ها بکشانیم و نیروی جدیدی به نام غواص‌ها به نیروهای ما اضافه شدند.





به یقین می توان صریح ترین پیام ملت خداجوی و آرمانی ایران را ایستادگی و مقاومت در برابر ظالمین و جهانخواران دانست که امید است مسئولین نظام خود را محروم از دریافت پیام ملت نکنند.










نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
عمار
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۱ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
۵
۰
خوشا بحالشان که آرام ومطئن به دیدار الله رفتند ...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۵۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
۶
۰
آیت‌الله هاشمی: تحریم‌ها پدرِ مردم را درآورده است/ افراطی‌گری هیچ‌گاه جواب نمی‌دهد/برای بسیاری تحریم و غیرتحریم فرقی ندارد

حاج اقا با سكونت در جماران وتفريح در كيش وشمال وسد لتيان و...وماموريت به پسرش در انگليس با هزينه دانشگاه ازاد ازجيب دانشجويان. دقيق وموشكافانه دردهاي مردم محروم وزحمت كش را مي فهمد چون فرزندش مهدي نه اختلاس كرده نه در استات ويل و...نقش داشته
براي چندمين باربراي سايتهاي اصلاح طلب ارسال شد ولي كو يك جو غيرت وشهامت براي انعكاس نظر مخالف.......
افتاب شماها واربابان اصلاحتي ذوب شده وشيفته در فرهنگ غرب بدانيد واگاه باشيد.كه با اين جوسازي ها وشارلاتني ها اين ارزو به گور خواهيد برد كه يك بار ديگر جام زهر به دست مولا ومقتدايمان دهيد .مردم اكاه وهوشيار است وميدانند سر شماها در كدام اخور است وچرا اين همه دست وپا مي زنيد تا خوش خدمتي به انگليس وامريكا ورژيم صهيونيستي كه در حرفهاي ليدرتان كذاب بد كلام پيداست را كامل كنيد .....حيا كنيد و با زخم زبان وكنايه از ازار اين ملت بزرگ ورهبر عزيزتر از جانش دست برداريد.چون اگر ملت خشمگين شود مانند سيل به راه افتاده وبه زباله دان تاريخ فرستاده مي شويد.
ملت در تشيع شهدا جواب دادند اگر اقايان كر وكور نباشند.
پاسخ
ناشناس
GERMANY
۰۹:۵۳ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۴
۷
۱
این پیام ملت ایران است این پیام شهداست دولت به فکر جیب مردم نباشد به فکر قلب ملت باشد به فکر روح ملت باشد به فکر عزت ملت باشد به فکر خون عزیزان این ملت باشد این پیام و خواسته ملت ایران است اگر نمی توانید کنار بروید
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۲۶ - ۲۸ خرداد ۱۳۹۴
۵
۰
احسنت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها