أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۱۲۵۰
زمان انتشار: ۲۲:۱۸     ۲۹ خرداد ۱۳۹۴
سرمربی فصل گذشته استقلال در عیادتی که از مدیرعامل پیشین این باشگاه داشت از او گلایه کرد.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، امیر قلعه‌نویی شب گذشته (چهارشنبه) به منزل علی فتح‌الله‌زاده رفت تا از او عیادت کند. مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده بود پس از مرخص شدن به منزل خود رفت و سرمربی فصل گذشته آبی‌پوشان به همراه امیر عرب به عیادت او رفتند.

قلعه‌نویی پس از رو در رو شدن با فتح‌الله‌زاده به شوخی به او گلایه کرد که چرا مراعات حال خودش را نکرده و به او گفت: مگر نگفتم غذای چرب نخور! سه سال است که توصیه می‌کنم مراعات کن که این کار را نکردی و آخر هم این طور شد.

سرمربی فصل گذشته استقلال که در چند ماه اخیر با فتح‌الله‌زاده به مشکل خورده بود در این ملاقات هیچ گلایه‌ای در خصوص نکرد و برخورد آنها با یکدیگر بسیار دوستانه بود. قلعه‌نویی تنها به گفتن این جمله که «ما مثل بردار می‌مانیم» بسنده کرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها