أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۱۸۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۰۱ تير ۱۳۹۴
سخنگوی باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان کرواتی که در لیست برانکو قرار دارند در حال مذاکره با طاهری هستند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، حسین عبدی در نشست خبری امروز خود در مورد اینکه سرنوشت بازیکنان کروات که برای مذاکره با پرسپولیس آمده‌اند به کجا رسید، اظهار داشت: امروز این دو نفر به باشگاه آمدند و در حال گفت‌وگو با طاهری هستند. البته این دو بازیکن به خواسته برانکو آمدند و ما به هر نتیجه‌ای برسیم پاسخ آن را به شما خواهیم داد.

 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد زمان و مکان اردوی پرسپولیس گفت: از برانکو برنامه گرفته‌ایم و قبلا هم گفته‌ام امیدوارم بتوانیم عکس‌العمل مناسب را به مربیان نشان دهیم اما اگر این اتفاق نیفتد می‌خواهیم به سرعت برای اجرای پلن B با این مربی به هماهنگی برسیم.

 

وی در مورد اینکه چه بازیکنانی در لیست خرید پرسپولیس هستند،‌گفت: در این مورد نمی‌توانم صحبت کنم. این مسئله با آمدن هر بازیکن و بستن قرارداد او مشخص می‌شود و پس از آن مشخص می‌شود چه بازیکنی جزو لیست برانکو بوده است. شاید حتی با نفراتی که برانکو می‌خواهد به توافق نرسیم. پس باید ابتدا با بازیکنان صحبت شده و از مجرای اداری و پروسه لازم مسائل طی شود.در حال حاضر تمام تلاش طاهری این است که بتواند لیستی که برانکو داده است را قطعی کرده و بازیکنان این لیست را به پرسپولیس اضافه کند.

 

عبدی در مورد وضعیت اومانیا و اینکه امروز اعلام شده بود او می‌ماند، گفت: نمی‌دانم برانکو از قبل این بازیکن را می‌خواسته یا نه اما باز تاکید می‌کنم باشگاه به دنبال لیست برانکو است. اگر اومانیا در این لیست باشد، می‌ماند در غیر این صورت از تیم خواهد رفت. این صحبت‌هایی که شما می‌کنید گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای است.

 

وی افزود: بر روی لیست برانکو مسئولان باشگاه به خوبی اشراف دارند و طاهری به دنبال آن است تا این لیست را به درستی اجرا کرده و با بازیکنان حاضر در آن به توافق برسد. امیدوارم بتوانیم به توافقات لازم برسیم.

 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در رابطه با وضعیت فرناندو گابریل و اینکه گفته می‌شود او به برانکو توصیه کرده این بازیکن را حفظ کند، اظهار داشت: لیست بازیکنان بر اساس نظر برانکو است. اگر او در مورد بازیکنی از من نظر بخواهد، نظرم را می‌دهم ولی نقش اجتماعی من در باشگاه ایجاب نمی‌کند در این موارد وارد شوم.

 

عبدی در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس سقف قرارداد دارد، عنوان کرد:‌نمی‌دانم آیا قانون سقف قرارداد وجود دارد یا نه اما سال قبل قانون سقف بودجه وجود داشت که ما باید بر اساس آن خریدهای لازم را انجام دهیم.

 

وی در رابطه با اینکه سال قبل حمیدرضا سیاسی بیش از 950 میلیون تومان قرارداد نمی‌بست و آیا این تفکر امسال هم وجود دارد، عنوان کرد: بودجه باشگاه باید به ما اجازه بدهد که بتوانیم بر اساس آن خریدهای لازم را انجام دهیم. اگر بودجه اجازه ندهد نمی‌توانیم رقم‌های بالایی هزینه کنیم. باید بر اساس داشته‌هایمان عمل کنیم و تیم خوبی ببندیم.

 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا میزان بدهی دوران قائم‌مقامی محمدحسین نژادفلاح مشخص شده است، گفت: روی این مسئله زوم نکردم. در این مورد طاهری باید اظهار نظر کند و این مسئله جزو امور مربوط به او است. طاهری باید اطلاعات دقیق را به مجمع باشگاه و به وزارت ورزش اعلام کند و آنها اگر صلاح دیدند این مسئله را می‌گویند. باشگاه یک بودجه دارد که فقط عملکرد تیم در نقل و انتقالات مربوط به بودجه نمی‌شود بلکه هر تیم هزینه‌های دیگری هم دارد.

 

عبدی در رابطه با اینکه وضعیت رامین رضائیان به کجا انجامید، اظهار داشت: با این بازیکن صحبت‌های اولیه صورت گرفته و مذاکراتی داشتیم اما به خاطر تعدد جلسات رسیدن به نتیجه نهایی به جلسات بعدی موکول شد.

 

وی در مورد اینکه در سایت سازمان لیگ نوشته شده این بازیکن یک سال دیگر با راه‌آهن قرارداد دارد،‌گفت: این مسئله مربوط به طاهری و مسئولان حقوقی است. من در مورد ریز قرارداد بازیکنان خبر ندارم و مشاوران حقوقی می‌توانند در این مورد صحبت کنند.

 

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود هیأت مدیره جدید اسپانسر جدید برای باشگاه ندارد، عنوان کرد: موضوع اسپانسر سال قبل تجربه شد که دغدغه‌هایی به وجود آورد. امیدوارم امسال وضعیت به شکل دیگری باشد. ما باید دو سه اسپانسر جذب کنیم و در مسیری که می‌رویم وحدت رویه داشته باشیم تا طرفین به تعهدات‌شان عمل کنند و شرایط خوبی حاکم شود.

 

عبدی در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا قرار نیست مدیرعامل مشخص شود، گفت: طاهری در حال حاضر به عنوان سرپرست باشگاه فعالیت می‌کند اما باید مدیرعامل را هم مشخص کنیم که هنوز زمان دقیق این کار مشخص نیست.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها