يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۱۹۰۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۰۱ تير ۱۳۹۴
امیر قلعه نویی در تبریز؟ مربی بی تیم مانده فصل قبل استقلال می خواهد دوباره به تبریز برگردد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین؛ از میان تیم های مدعی در فوتبال ایران تنها تراکتورسازی تبریز است که می تواند امیر قلعه نویی را روی نیمکتش داشته باشد. تیمی که برای آوردن تونی به ایران دست دست می کند و هنوز مبلغ بدهی فصل قبل شان به این مربی را نپرداخته تا بتواند به ایران بیاید. بعد از اتفاقات تلخ هفته پایانی لیگ قبل، تراکتوری ها امسال می خواهند تیمی ببندند که کارشان در مسیر قهرمانی به هفته آخر نکشد. تیم پرستاره و جوان سال قبل شان امسال با چند ملی پوش تکمیل تر هم می شود. آنها حالا مذاکره با جواد نکونام ، علیرضا بیرانوند و هاشم بیک زاده را به جای خوبی رسانده اند.
بازیکنانی چون سروش رفیعی،بختیار رحمانی ،شجاع خلیل زاده ، سینا عشوری و علی حمودی هم باید خدمت سربازی شان را آنجا سپری کنند و این تیم خود به خود بدل می شود به یکی از بهترین تیم های لیگ پانزدهم. مربیگری در تراکتورسازی به رغم سختی هایش رویایی برای همه مربیان لیگ برتر است. از میان این مربیان اما شاخص ترین مربی بیکار، امیر قلعه نویی است. او که اولین بار برای تیم تبریزی سهمیه آسیا گرفته، روزگاری محبوب قرمزهای تبریز بود اما وقتی این تیم را به خاطر استقلال رها کرد و با آنها وارد دعوای مالی شد، زاویه ای عمیق با هواداران پیدا کرد. در چند ماهه گذشته اما اتفاقاتی افتاده که دوباره او را به رفتن به تبریز امیدوار می کند. اینکه منصور عظیمی دوست جنجالی امیر قلعه نویی به تبریز برگشته و در زادگاهش دوباره فعالیت های فوتبالی آغاز کرده است. 
حالا قلعه نویی که می داند در صورت نیامدن تونی، هیچ گزینه ایرانی برای بازی در تبریز وجود ندارد، به این تیم فکر می کند. او البته برای رفتن به تبریز یک انگیزه مهم هم خواهد داشت. اینکه رفتنش به این تیم باعث جدایی قطعی آندو از تبریزی ها می شود و البته مانع از تشکیل کلونی منتقدانش یعنی آندو، بیک زاده و نکونام !
قلعه نویی که بعد از استقلال چند روزی را همراه با خانواده اش به سفر ترکیه رفته بود، در بازگشت تنها در دو محفل فوتبالی حاضر شده. او یکبار به عیادت علی فتح الله زاده رفت و آنجا کلی از افشارزاده برای حمایت های سال قبلش تشکر کرد. این تعریف ها درست در زمان پروسه انتخاب سرمربی استقلال بود و بعد هم در کنار علی پروین در افتتاحیه یک رستوران نشست و از فوتبال حرف زدند.
آیا او می تواند به تبریز برگردد؟ هواداران تراکتوری قبلا یک بار وقتی با مظلومی مشکل داشتند، مانع از حضورش در تبریز شدند اما برای قلعه نویی چنین اتفاقی می افتد؟ تبریزی ها بین آندو و قلعه نویی کدام را انتخاب می کنند؟ این پرسش روز فوتبال ایران است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها