کد خبر: ۳۲۲۰۱۸
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۰۲ تير ۱۳۹۴
سرمربی استقلال کاپیتان های فصل پیش این تیم را نمی خواهد وآنها را در لیست مازاد آبی پوشان قرار داده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، استقلال در لیست خود 17 بازیکن بزرگسال دارد که منهای خسرو حیدری، امید ابراهیمی و یعقوب کریمی 14 نفر دیگر با این تیم قرارداد دارند.

 

قرار است پس از مشورت با منصور پورحیدری لیست خرید و مازاد استقلال به طور قطعی مشخص شود.

 

اما طبق شنیده‌ها جدایی کریمی از استقلال قطعی است. او به صورت قرضی از سپاهان به جمع آبی‌ها برگشت. حالا یعقوب باید به اصفهان برگردد و فرکی او را می‌خواهد. حتی اگر فرکی هم کریمی را نخواهد این بازیکن ملی‌پوش که شنیده می‌شود از یک تیم عربی پیشنهاد دارد، بعید است دوباره با مظلومی کار کند که دو فصل نیمکت‌نشینش کرد.

 

محسن فروزان و وحید طالب‌لو هم در لیست مازاد پرویزخان هستند. چهارمین جدا شده هم امیرحسین صادقی است. کاپیتانی که رابطه خوبی با مهدی رحمتی ندارد.

 

اگر یادتان باشد می‌گفتند او بین جواد نکونام و مهدی رحمتی حرف برده و آورده و میانه آنها را شکرآب کرده است. مهدی و جواد هر دو الان با هم دوست هستند و مظلومی هم می‌خواهد به استقلال برگردند!

 

خواستن نکونام و آندو یعنی نخواستن امید ابراهیمی که قراردادش تمام شده است. میلاد نوری و میلاد سلیمان‌فلاح هم دیگر نفرات لیست مازاد مظلومی و جداشده‌های استقلال به شمار می‌روند.

 

سوبله‌چوبله به یک شرط جاسم کرار را می‌خواهد. اینکه او تضمین بدهد دیگر حاشیه‌ساز نمی‌شود. از بین رضا عنایتی و آرش برهانی یکی رفتنی است. فعلا مظلومی رضای آقای گل را نمی‌خواهد مگر اینکه پورحیدری یا مسئولان باشگاه رای او را بزنند.

 

ماندن خرسندنیا هم مشروط به این است که چه نفراتی را جذب کنند و کادر فنی جدید آبی‌ها اصراری به ماندن این هافبک بی‌حاشیه ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها