يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۲۰۶۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۲     ۰۲ تير ۱۳۹۴
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال می‌گوید که سرمربی نفت تهران یکی از ذخایر انسانی خوب برای آبی‌پوشان است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، علی فتح‌الله‌زاده در واکنش به انتخاب نشدن علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال و حضور پرویز مظلومی روی نیمکت آبی‌پوشان، از سرمربی جوان این روزهای نفت تهران حمایت کرده است.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در واکنش به این مسئله در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «علیرضا منصوریان از مربیان جوان و موفق کشورمان است و از ذخایر انسانی خوب برای آینده استقلال. همانطور که پرویز مظلومی هم روزی یک مربی جوان بود و به او اعتماد شد و در این مقطع از مربیان خوب و قابل اعتماد و با تجربه است.

منصوریان فرصت‌های زیادی خواهد داشت تا قابلیت‌ها و ایده‌های خود را در فوتبال ایران برای استقلال به اجرا بگذارد».

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها