يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۲۲۴۰
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۰۵ دی ۱۳۹۰
دو شرور مسلح كه قصد سرقت موتورسيكلتي را داشتند، به سوي مردم تيراندازي كردند كه در اين حادثه هفت نفر زخمي شدند و دو نفر از آنها جان باختند
اين حادثه هنگامي رخ داد كه چند جوان در فرودگاه آب‌پخش از توابع شهرستان دشتستان استان بوشهر در حال تمرين موتورسواري، مورد حمله اشرار مسلح قرار گرفتند.

سردار محمدي‌يگانه، فرمانده انتظامي استان بوشهر در اين باره گفت:دو شرور مسلح كه قصد سرقت يك دستگاه موتورسيكلت را داشتند، وقتي با مقاومت مردم روبه‌رو شدند، به سوي آنها تيراندازي كردند كه در اين اقدام تبهكارانه شش نفر هدف اصابت گلوله قرار گرفتند كه با حضور ماموران در محل، مجروحان به مراكز درماني انتقال يافتند.

وي افزود: ماموران در اولين اقدام اشرار را دستگير كردند و در حالي كه تحقيق در اين زمينه ادامه داشت، يكي از مجروحان حادثه به نام داوود بر اثر شدت جراحات جانش را از دست داد.

اخبار متناقض

اين اظهارات از سوي رييس پليس استان بوشهر در حالي عنوان مي‌شود كه رييس ستاد حفاظت اجتماعي و پيشگيري ناجا در اين استان، تعداد كشته‌شدگان اين حادثه را دو نفر اعلام كرد.

مصطفي رضايي گفت: با شليك دو شرور مسلح، پنج نفر از اهالي آب‌پخش همراه دو فرد شرور مجروح شدند كه با انتقال مجروحان به بيمارستان دو نفر از اهالي جانشان را از دست دادند.

وي افزود: دو فرد شرور در بازداشت پليس هستند و حال يكي ديگر از مجروحان حادثه وخيم گزارش شده است. تحقيق در اين زمينه ادامه دارد.

منبع: جام جم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها