أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۲۶۲۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۰۵ تير ۱۳۹۴
استقلالی ها در نقل و انتقالات پرفروغ تر از سایر تیم ها حاضر شده اند و با جذب انصاری و حاج محمدی و توافق اولیه با میثم مجیدی نشان دادند برای فصل آینده برنامه خوبی در پیش گرفته اند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، استقلال که در دو فصل گذشته موفق نشده انتظارات هوادارانش را برآورده کند و مهمترین حسرت این تیم عدم حضور در لیگ قهرمانان است، در نظر دارد این فصل با جذب بازیکنان مورد نظر خود اولین خواسته هوادارانش که حضور در آسیاست را برآورده کند.

گره کور در خط دروازه
استقلال در این خط در حال حاضر محسن فروزان و وحید طالب لو را در اختیار دارد. در فصلی که مهدی رحمتی ترجیح داد به پیشنهاد پیکانی ها پاسخ مثبت دهد، امیر قلعه نویی از فروزان و طالب لو دعوت کرد تا دروازه تیمش را به آنها بسپارد. فروزان که اولین فصل خود در این تیم را پشت سر می گذاشت موفق شد به پیراهن تیم هم دست پیدا کند و علیرغم مشکلات فراوان در خط دفاعی و مصدومیت و محرومیت بازیکنان خط دفاعی استقلال، نظر کارلوس کی روش را نیز به خود جلب کند. در این بین وحید طالب لو هم موفق شد در نیم فصلی که به استقلال پیوسته بود در دو بازی به میدان برود و تنها یک گل خورده در کارنامه اش ثبت شود. با این حال مسوولان استقلال به دنبال این هستند مشکلات خط دفاعی خود را رها کرده و برای جلب سکوها به سراغ گزینه دیگری بروند. مهدی رحمتی بعد از سقوط به همراه پیکان اکنون گزینه اصلی مظلومی است و قرار است در سن 34 سالگی بار دیگر ناجی این تیم شود. استقلال در صورتی که رحمتی را جذب کند یک سهمیه خود برای پوشاندن ضعف های عمده در خطوط دیگر را می سوزاند و با سه گلر فصل پانزدهم را آغاز خواهد کرد.

خط دفاعی و تغییرات عمده
استقلال فصل گذشته مشکلات فراوانی در خط دفاعی خود پشت سر گذاشت؛ تغییرات پیاپی خط دفاعی که حتی باعث شد تا خرسندنیا، هاشم بیک زاده و پژمان نوری هم در این پست به میدان بروند یکی از مشکلات اساسی این تیم در فصل گذشته بود که در این فصل آنها با امین حاج محمدی و میثم مجیدی به دنبال پوشاندن آن هستند. استقلال در این پست در حال حاضر هاشم بیک زاده، امیرحسین صادقی، یعقوب کریمی، حنیف عمران زاده، هرایر مگویان را دارد و حاج محمدی را هم به ترکیب خود اضافه کرده است. با این حال استقلالی ها برای اینکه ضعف های خود را در فصل گذشته برطرف کنند باز هم به دنبال مهره های دیگر هستند و بعید نیست یکی دو سهمیه خود را خرج ترمیم خط دفاعی کنند.

خط میانی و احتمال خروج ستاره ها
استقلالی ها به شدت به دنبال جذب آندرانیک تیموریان هستند تا تجربه خود در این پست را بالا ببرند. تیموریان نیز بعد از مشکلاتی که با امیر قلعه نویی داشت به تراکتور رفت و اکنون در حالی که از قطر نیز پیشنهاد دارد، استقلالی ها به دنبال بازگرداندن کاپیتان تیم ملی هستند. احتمال کنار گذاشتن جاسم کرار هم باعث شده تا مظلومی از هم اکنون به دنبال هافبکی طراح و قابل اتکا در لیگ پانزدهم برای تیم خود باشد. میلاد نوری هم از تیم کنار گذاشته شده و تکلیف تمدید قرارداد امید ابراهیمی هم مشخص نیست و هافبک گلزن فصل گذشته استقلال از چند تیم پیشنهاد دارد و با توجه به مشکلاتی که در فصل گذشته با استقلال پیدا کرد میل به رفتن دارد. این مساله نیز باعث می شود مظلومی برای ترمیم خط میانی تیمش وسواس بیشتری به خرج دهد و باید منتظر حضور ستاره ها در این پست بود.

خط حمله ای که زهردار نیست
خط حمله استقلال در فصل گذشته در حالی که دو آقای گل را در ترکیب خود داشت زهر مورد نظر را نداشت تا این تیم لطمه زیادی از این بابت بخورد. آرش برهانی تمام فصل را با تک گلی که به ثمر رساند پشت سر گذاشت و حضور رضا عنایتی هم باعث شد تا این تیم از نظر روحی و روانی به شرایط ایده آل برسد. سجاد شهباززاده هم بعد از اینکه از نوک خط حمله فاصله گرفت گلزنی را فراموش کرد و بیشتر به عنوان بازیکن دونده برای این تیم به میدان رفت. تکلیف حضور برهانی و عنایتی در فصل آینده با پیراهن آبی مشخص نیست و این دو همچنان منتظر اعلام باشگاه هستند. سجاد شهباززاده هم بعد از اینکه دو پیشنهاد خارجی نقد را در جیب خود می بیند به دنبال فراهم کردن شرایط برای ادامه بازی اش در خارج از ایران است. با این شرایط مظلومی در بین گزینه های خود به دنبال مهاجمی گلزن و قابل اتکا برای فصل آینده است و باید دید چه کسی را به تور آبی می اندازد.

بازوبند بر بازوی کیست؟
در حال حاضر رضا عنایتی، امیرحسین صادقی، وحید طالب لو و آندرانیک تیموریان در صورت حضور در استقلال جزو نفراتی هستند که بازوبند کاپیتانی را در فصل آینده بر بازو خواهند بست و در کنار آنها خسرو حیدری نیز حضور دارد. در کنار این بازیکنان مهدی رحمتی هم در صورت بازگشت به استقلال جزو نفراتی است که ادعای بستن بازوبند را دارد. او که در فصل سیزدهم مشکلاتی نیز از این بابت با جواد نکونام داشت مطمئنا یکی از شروطش بستن بازوبند است. در این صورت یکی دیگر معضلات استقلال در فصل آینده مشخص شدن کاپیتان در فصل آینده خواهد بود. باید دید مظلومی چه تصمیمی برای اینکه تیمی یکدست برای فصل آینده روانه مسابقات کند در ذهن خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها