أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۲۷۵۰
زمان انتشار: ۱۲:۳۲     ۰۶ تير ۱۳۹۴
مسوول نقل و انتقالات باشگاه استقلال ادعا می‌ کند که مشکلی برای ماندن طالب لو و فروزان در استقلال وجود ندارد.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از ورزش سه، پرویز مظلومی قصد دارد مهدی رحمتی را برای فصل بعد به استقلال بیاورد اما طالب لو و فروزان دو گلر فصل گذشته این تیم قرارداد دارند و حاضر نیستند به تیم دیگری بروند. با این شرایط احتمال دارد که حضور رحمتی در استقلال منتفی شود، موضوعی که بهرام امیری آن را تکذیب می‌ کند: اصلا چنین اتفاقی نمی‌ افتد. گزینه اول دروازه‌بانی استقلال مهدی رحمتی است و انشاالله که هیچ مشکلی برای استقلالی شدن او به وجود نمی‌ آید.

او ادامه داد: اگر وحید طالب لو و محسن فروزان هم بخواهند بمانند مشکلی نیست. به هر حال آنها با استقلال قرارداد دارند و می‌ توانند بمانند. البته در صورتی که ما 3 دروازه‌بان بزرگسال داشته باشیم، طبیعتا زمان کمی برای بازی رسیدن به آنها می‌شود.

مسوول نقل و انتقالات باشگاه استقلال در مورد اینکه حضور طالب لو و فروزان در کنار رحمتی بار مالی زیادی برای باشگاه خواهد داشت هم گفت: شاید این اتفاق بیافتد ولی دروازه‌بانی پست حساسی است و این رقابت بد هم نیست و باعث می‌ شود ما کمتر گل بخوریم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها