أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۲۸۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۹     ۰۶ تير ۱۳۹۴
سرپرست تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: «ما هیچ صحبتی با مهدی کیانی انجام نداده ایم و این مساله را فقط در رسانه ها دنبال می کنیم!»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از کاپ، حسن آذرنیا درباره شرایط تیم گسترش فولاد تبریز اظهار داشت: «ما چند بازیکن مد نظر فراز کمالوند را جذب کرده ایم. با این وجود اکنون مشغول مذاکره با بازیکنان خودمان هستیم. حدود 90 درصد از بازیکنان سال گذشته که در لیست کمالوند بودند را نگه داشتیم و ظرف یکی، دو روز آینده در این بحث همه چیز قطعی می شود.»

 

وی درباره احتمال حضور محسن فروزان در گسترش فولاد بیان داشت: «با فروزان صحبت هایی کرده ایم اما هنوز چیزی نهایی نشده است. او مد نظر کادرفنی است و تلاش می کنیم تا در جذب این بازیکن موفق باشیم اما تا این لحظه اتفاقی رخ نداده است.»

 

سرپرست گسترش فولاد با اشاره به وضعیت ایمان موسوی که چند روز در تمرینات این تیم حضور پیدا کرد، تاکید کرد: «موسوی دو روز در تمرینات تیم ما حضور یافت اما شرایطی که او داشت با شرایطی که باشگاه ما دارد، متفاوت است. بحث ما با موسوی فنی نبود، بر سر یکسری مسائل نمی توانستیم توافق کنیم و حضور او در گسترش فولاد منتفی شد.»

 

آذرنیا در پایان درباره شایعه حضور مهدی کیانی در گسترش فولاد افزود: «کیانی چند روز پیش به تمرین ما آمد تا این مسائل مطرح شود. ما هیچ صحبتی با این بازیکن انجام نداده ایم و این مساله را فقط در رسانه ها دنبال می کنیم!»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها