أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۲۲۸۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۲     ۰۶ تير ۱۳۹۴
تجمع هواداران در مقابل باشگاه پرسپولیس ادامه دارد و تعداد هواداران نیز هر دقیقه بیشتر می شود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، با وجود اینکه صبح امروز مأموران نیروی انتظامی هواداران معترض را از جلوی باشگاه پرسپولیس دور کردند دقایقی پس از رفتن این مأموران به یک باره 70، 80 هوادار از کوچه‌های اطراف باشگاه خود را به جلوی ساختمان این باشگاه رساندند. در این میان 3، 4 خانم نیز حضور دارند.

 

بیشتر این هواداران به مسئولان وزارت ورزش بابت انتخاب اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعتراض و اعتقاد داشتند این باشگاه باید به حسین هدایتی و امیر عابدینی داده می‌شد.

 

تعداد اندکی هم بودند که عابدینی را مدیر مناسبی برای باشگاه پرسپولیس نمی‌دانستند و در این مورد با حامیان او بحث و جدل داشتند.

 

حواشی این تجمع را در ادامه می خوانید:

 

* برخی از تجمع کنندگان به این قضیه اعتراض دارند که چرا تیم در مزایده به فروش نرفته است.

 

* بعضی از معترضان به نحوه نقل و انتقالات اعتراض دارند.

 

* تعداد افرادی که تجمع کرده اند به نزدیک 100 نفر رسیده است و پلیس برای بار دوم به محل شلوغی آمد و این بار با آنها به صحبت پرداخت که آنها به نیروی انتظامی گفتند ما همان هوادارانی هستیم که ورزشگاه آزادی را پر می کنیم و حق مان است تا مسئولان با ما صحبت کنند.

 

* افراد معترض جلوی در باشگاه پرسپولیس می گفتند ما این مدیرعامل را نمی خواهیم. چرا هدایتی که عشقش پرسپولیس است نباید در تیم باشد؟

 

* آنها معتقد بودند وزارت ورزش پرسپولیس را نابود می کنند. در صورتی که خیلی راحت به افشارزاده راحت در وزارت ورزش پست داده اند.

 

* معترضان همچنین می گفتند چرا عبدی، مسئول نقل و انتقالات، به کانادا برای خوشگذرانی رفته در صورتی که پرسپولیس مشکل دارد؟ چرا برای مسابقات پیشکشوتان باید بروند در صورتی که هنوز تکلیف باشگاه مشخص نیست و معلوم نشده چه بازیکنانی قرار است به تیم بیایند؟ چرا باید با این تیم مردمی اینطور رفتار کنند؟ ما هر سال اول فصل باید استرس داشته باشیم. استقلال خوب دارد کار می کند و بازیکن می گیرد و مدیرعاملش خوب کار می کند. پارسال پرسپولیس 6 تا مدیرعامل عوض کرد. ما هیچ پولی نمی گیریم ولی در سرما و گرما برای حمایت از تیم به ورزشگاه می آییم.

 

* هواداران شعارهایی چون "مدیرعامل بیا پایین" و "طاهری حیا کن، پرسپولیس رو رها کن" سر می دادند. آنها منتظرند طاهری از باشگاه بیرون بیاید و هواداران با وی حرف بزنند.

 

* هواداران به خاطر حضور نداشتن طاهری در باشگاه  معترض بودند.

 

* نیروی انتظامی از هواداران خواست سکوت کنند و مزاحم همسایه ها نشوند.

 

* یکی از ماموران نیروی انتظامی برای هواداران تیم پاس را مثال زد و گفت برای این تیم هم همین اتفاق رخ داد اما هیچ کس نتوانست جلوی رفتن پاس را بگیرد.

 

* حدود یک ساعت خیابان های منتهی به باشگاه پرسپولیس به دلیل حضور ماشین های نیروی انتظامی بسته شده بود.

 

* نکته جالب این تجمع حضور مدنی، بازیکن تیم امیدهای پرسپولیس، بود که برای تمدید قراردادش با پرسپولیس به باشگاه آمد.

 

 

 

 

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها